Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rød e30 kan jo vær Danielo også :-P

Det e så stor forskjell på min å hannes.. at han burde se forskjell :roll:

Joa men med første øyekast ser alle lik ut :-P

Skrevet

Skal skifte en dårlig dieseldyse på e39en, skal måle dieselreturmengden på alle dysene ikveld, dersom det ikke vises i form av økt returmengde lurer jeg på om det er noen i Bodøområdet som har utstyr for og lese ut sylinderbalanse på m57d30 i 09/2000 e39 ?

skal undersøke om det er 16 eller 20 pins kontankt under panseret ikveld...

Skrevet

Hvis det er noen som trenger å få lest av bilen sin så har jeg nå fått BMW scanner 1.4.0 i hus :)

Fungerer meget bra

Leser sletter og koder

Skrevet
Skal skifte en dårlig dieseldyse på e39en, skal måle dieselreturmengden på alle dysene ikveld, dersom det ikke vises i form av økt returmengde lurer jeg på om det er noen i Bodøområdet som har utstyr for og lese ut sylinderbalanse på m57d30 i 09/2000 e39 ?

skal undersøke om det er 16 eller 20 pins kontankt under panseret ikveld...

Du får si ifra hvis du trenger noe assistanse, kunne godt tenkt meg å være med på den jobben der for å lære :)

Skrevet

Målte returmengden på alle dysene, nr 2,3,5 og 6 er grei, nr 4 hadde ganske mye i retur som indikerer at denne dysen er mer slitt (innvendig lekkasje). Det som var rart var at nr 1 sendte så lite i retur, skal finne ut hva det betyr før jeg bytter den ene nye jeg har liggende.

iisjgqphw72mwjmks358.jpg

Skrevet
Hvis det er noen som trenger å få lest av bilen sin så har jeg nå fått BMW scanner 1.4.0 i hus :)

Fungerer meget bra

Leser sletter og koder

Tar denne eldre e46 med rund plugg? :)

Skrevet

Fungerer meget bra

Leser sletter og koder

Tar denne eldre e46 med rund plugg? :)

Ja det gjør den. Kan også programmere en del funksjoner med den. Litt avhengig av modell og utstyr

Skrevet

Noen som har di dekslene som skal stå i frontplata istede for tåkelys på preface e30? Klarer ikke finne delenr på dem heller. Var på østbyen å bestilte di, tok 3mnd, da di kom var det noen stygge plastdeksel som ikke var orginale! Har kjørt i 8-9mnd uten, ser jo helt idiotisk ut! HJELP!!

(den som klar å skaff træng sekkert nå lakka)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...