Dan Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Nå kan jeg likså godt sette bort M3'n for vinteren, for nå er det veiarbeid og køkjøring i alle retninger. Noen står opp tidlig om morran for å gå på jobb, jeg for å få kjørt en tur mens det ennå går an Må da være fint å kjøre til saltfjellet i finværet? Ja nå er det veiarbeid overallt og mange styge asfaltkanter Sikkert en fin kjøretur til Saltfjellet, men må gjennom Røvika først og der har de harvet opp asfalten, så det er kun ett kjørefelt og lysregulert Ikke anbefalt å kjøre der dersom du har lav bil. Humpete som f*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Er da ikke så ille vei mellom valnesfjord og fauske da Frode, funker bilen som den skal nå? ble bra etter du fikk kjørt den litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Hvem skal på ranagatebiltreff neste torsdag/fredag? downpipe ska prøv å kom sæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Er da ikke så ille vei mellom valnesfjord og fauske da Frode, funker bilen som den skal nå? ble bra etter du fikk kjørt den litt? Nå funker den som den skal ja Litt høy eksostemp, men skal ut en tur ikveld og prøve å mappe det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Hvem skal på ranagatebiltreff neste torsdag/fredag? downpipe ska prøv å kom sæ Fått start nå mats? Hviss ikke ville jeg prøvd å bytte hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 så nå selges ikke m20 delene lengre? Møtte deg den kvelden jeg var i garasjen når jeg kjørte til byen, go driv med litt hjulspinn etter hop svingen Rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 så nå selges ikke m20 delene lengre? Møtte deg den kvelden jeg var i garasjen når jeg kjørte til byen, go driv med litt hjulspinn etter hop svingen Rå lyd! Trodde først toppen var sprukket, så derfor vurderte jeg å selge, men var jo kun pakninger som lak, noe som er sykt for det var en original bmw elring pakning til 1000 kroner. Som du vet er ny pakning på og motor er 100% igjen og salg av motor er uaktuellt Ja var vel å testa litt, kjørte litt igår også, endret litt tenning og bensin for å få ned eksosvarmen. Kjører grunntrykk på 0.7bar, men den er frisk og rask ja! Ser ut som det blir tur til PPF til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 tror den er hjernedød ja...har fått lånt meg hjerne hos Joakim på stormyra karosseri, men han var usikker på om det var rett, men var å så i bilen idag å så rett ut men hadde ikke med meg verktøy så fikk ikke tatt den ut. Ska gjøre det såsnart jeg er kjørbar i mårgen, nå er det lønningsdag, SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 haha,satans fyllik! far hap det funker med ny hjerne da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 funka ikke med ny hjerne, men bytta ene føleren på svinghjulet å da starta den på første turn^^ Kan ikke bi mere takknæmmelig førr at ha joakim på stormyra karosseri va så grei å lot mæ lån dela fra banebiln hannes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 funka ikke med ny hjerne, men bytta ene føleren på svinghjulet å da starta den på første turn^^ Kan ikke bi mere takknæmmelig førr at ha joakim på stormyra karosseri va så grei å lot mæ lån dela fra banebiln hannes! Jeg spurte jo om du hadde tatt ut følerne, bytta plass på dem og bytta på ledningene? Da var det triggeren hele tia jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 faen,er i stavanger til den 11.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Lyst og ta meg fri på fredag og dra ned og se, men har litt andre ting som må gjøres også så :/ EDIT: Jo dan, veien mellom fauske og bodø er jævli, kjørte der med f-150'n idag, er jo ett anleggs område! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 da har jeg annskaffet meg komplett m-tech 1 styling så mangler jeg bare motor:) Drar til mo idag men blir bare tilskuer på acr desværre...snakkes dær nede;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå