Trollet_ Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 ikke litt kjedelig med m-tech1 styling? er jo fint men man ser jo det på nesten hvær eneste e30, mye mer "custom" og orginalt gjennomført med den orginale spør du meg... kansje bare jeg som har kjedelig smak da... bytte til større motor eller den orginale som er sund-kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 noen som har har mulighet å nullstlle min service indikasjon i fauske området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Ja, viss du har e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 ja har e34 har du mulighet til å nullstille den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Auto Mester på Søbbesva nullstilte den forrige bilen jeg hadde gratis. Noen år siden nå, men dra innom og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 ja har e34 har du mulighet til å nullstille den? Ja, det kan vi prøve å få til... men er på jobb på gardermoen til 17 sept... Send meg en PM da, så kan vi avtale nærmere viss du ikke har fått gjort det til da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 skal høre når jeg får skiltene på rundt den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 kan de da umulig ta så mye for, fikk gratis på min e30 hos østbyen, da bare åpna jeg panseret, han satt på et aparat i kontakten så gikk det noen sekunder så var det fixet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Koster neppe noe å gjøre d. Man kan gjør det med en liten ledningsstump, men æ bruke diagnoseverktøy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, ja bare å kortslutt med en lednings stump i diagnose stikke og sett på tenninga. Men om even har utstyr får det så er det jo bare å gjøre det slik ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 lask mellom pinne 7 og 19 sett på tenninga til lysene slukker;) men kan være at du må slå på tenninga før du legger lask mellom pinnene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hei. på lørdag å søndag er det bilcross og rallycrossnasjonal i dråvika. ca 2 mil etter fauske opp mot sulitjelma. oppfordrer alle som liker motorsport til å komme. jeg skal kjøre i rallycross. bmw e 30 med m5 motor koster 100 kr å komme inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 kansje jeg tar meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 kjøpt meg felger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Nice! er ikke tilfeldigvis noen her som har tilsvarende i 17"? skulle hatt nye vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå