Trollet_ Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 åhh, vet ikke hvor jeg skal begynne, men hvis du skal ha noe litt mer spesielt en e30 kan du jo se på f.eks e21, e12, e28, e24 eller 2002 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 JoCCe: Var ute og lufta M3'n vet du. Er ikke mange turene igjen nå før vinterlagring Må jo kose seg mens man kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Mnjaa, men er liksom bare e34, å e30 jeg liker sånn knall godt, å e39 da! hehe Men må ha penger til og gjøre det skikkelig, med alt nytt og overdimensjonert slik at det holder Og en dose pågangs mot! Dan: tørr du kjøre gjennom røvika nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Det går greit så lenge man tar det rolig. Jeg ligger 50 meter bak de andre da...hehe. M3'n er heldigvis ikke skamsenka. Da hadde det aldri gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Høvelig dårlig den veibiten der ja, gleder meg til den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Noe action blant bmw folket i bodø?? noe nye motorbygg å sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 æ e nu bynt og smekk på turbo ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 strax inspection 2 for min del, ellers går jeg og vurderer en "remapp" hos autoelektro som lover 230hk/550nm til 8500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 æ e nu bynt og smekk på turbo ;D Ha hørt noe rykta om dette:p korsjen blir oppsette på motor? datasprut eller tillegs sprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Æ å han "downpipe" va å så på en e30 325 twin turbo i dag litt sånn heimmemekkaoppsett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 æ e nu bynt og smekk på turbo ;D Ha hørt noe rykta om dette:p korsjen blir oppsette på motor? datasprut eller tillegs sprut? hehe,regna me d ja blir datasprut etterhvert ja vet ikke med motor enda,men blir vel mye snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Så du har ikke kommet lengre enn til planlegginga? mikael, funka kimmen sin bil bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 blir helt motlaus av dette været:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 me 2!! har fanmæ vært regn hver dag siden jeg kjøpte ny bil.. godt at garagen hjemme tar form da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Så du har ikke kommet lengre enn til planlegginga?mikael, funka kimmen sin bil bra? joda,har kobla opp alt, i første omgang blir det 535lmm og dysa. også blir det ut med motoren i vinter og skift å overhal å sprut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå