JoCCe Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Du har turbo å større dyse og lmm? Tenker du å kjøre med org komp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hater folk som kjøre på og skader andre sinne biler og så stikke av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hvem har kjørt på deg? forresten, var det Micael's bil jeg så utenfor Shell på Stormyra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hvem har kjørt på deg?forresten, var det Micael's bil jeg så utenfor Shell på Stormyra i dag? Jupp.. bil min sto atme gasspompa en gang på formiddagen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hvem har kjørt på deg?forresten, var det Micael's bil jeg så utenfor Shell på Stormyra i dag? Jupp.. bil min sto atme gasspompa en gang på formiddagen idag Mikael..du må jo bynne og trø på litt hver gang jeg har sett biln din.. så går den merkelig sakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 en hvit honda perlud som stakk fra stede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 haha, ja mikael, bynn å spinn å styr litt e jo en 325 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hvem har kjørt på deg?forresten, var det Micael's bil jeg så utenfor Shell på Stormyra i dag? Jupp.. bil min sto atme gasspompa en gang på formiddagen idag Mikael..du må jo bynne og trø på litt hver gang jeg har sett biln din.. så går den merkelig sakte hehe æ gidd ikke noe råkjøring i byen.. polti står jo på hvært hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 haha, ja mikael, bynn å spinn å styr litt e jo en 325 ;D Har jævli løst å ta en eller to burnout.. men hakke spærre på bil.. å det e flaut å spinn ut ett hjul om gangen men vis æ må kjør bil i vintern ska æ sveis spærre eller så trur æ må gå siste bakken opp til der æ bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 haha, ja mikael, bynn å spinn å styr litt e jo en 325 ;D Har jævli løst å ta en eller to burnout.. men hakke spærre på bil.. å det e flaut å spinn ut ett hjul om gangen men vis æ må kjør bil i vintern ska æ sveis spærre eller så trur æ må gå siste bakken opp til der æ bor Koster jo ikke mer enn 3-4000,- for en diff.. Det må du ta deg råd til, blir jo en ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hvem har kjørt på deg?forresten, var det Micael's bil jeg så utenfor Shell på Stormyra i dag? Jupp.. bil min sto atme gasspompa en gang på formiddagen idag Mikael..du må jo bynne og trø på litt hver gang jeg har sett biln din.. så går den merkelig sakte henger meg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kan jo legg opp ett bilde av det nermeste vi har hatt bimmers treff i bodø Andreas og trollet var vel innom en tur også hehe Downpipe, meg og mikaelR på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hehe. jaja, det er jo et slags møte det der. jeg må vel begynne å jobbe litt på bilen min og snart.. er det fortsatt mulig å få lånt/leid garasjen Frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 e30'n min mangler jo diverse dær da, hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå