Dan Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Det der er jo like stort treff som jeg har utenfor huset her hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hehe. jaja, det er jo et slags møte det der. jeg må vel begynne å jobbe litt på bilen min og snart.. er det fortsatt mulig å få lånt/leid garasjen Frode? Hmmm, skal sjekke litt så sender jeg pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 hehe, ja dan Frode, funker bilen skikkelig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Har den meg meg til lofoten i helga, fungerer fint den;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 bmw vin rød: en hvit prelude er da ganske skjeldent syn så den burde være enkel og finne... sikker på at det var en prelude? mange her som kommer til og kjøre bmw i vinter? har kjørt nesten 30 000km på e39'en siden jeg kjøpte den i midten av februar, aner ikke hvor kilometrene har blitt av, men har nå kjøpt en vw caddy som litt avlastning/arbeidsbil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Har ingen planer om å kjøre annet enn BMW sommer som vinter Blir kanskje E60 neste år, men sliter med å finne manuelt giret bil med bra utstyrsnivå og komplett M-pakke som ikke har gått så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Jeg skal ihvertfall kjøre bmw i vinter! alltid like interessant å se om den overlever til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Ska prøv å bruk e36.. men har løst på en dårlig Opel å mishandel menne økonomien må orden seg først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Har ingen planer om å kjøre annet enn BMW sommer som vinter Blir kanskje E60 neste år, men sliter med å finne manuelt giret bil med bra utstyrsnivå og komplett M-pakke som ikke har gått så langt kan si det samme den gangen bmw begynner og produsere vare/kassebiler kassebil med R6 og rundt om 200 gamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Fan mæ skummelt det føre som va på veian idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 syntes det var litt skøy! så deg forresten i byen i dag Mikael, men da vandret jeg rundt til fots. tralla sto på parken ovenfor sentrumsterminalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 bmw vin rød: en hvit prelude er da ganske skjeldent syn så den burde være enkel og finne... sikker på at det var en prelude?mange her som kommer til og kjøre bmw i vinter? har kjørt nesten 30 000km på e39'en siden jeg kjøpte den i midten av februar, aner ikke hvor kilometrene har blitt av, men har nå kjøpt en vw caddy som litt avlastning/arbeidsbil:) ja det var en prelude, var et vitne som så helle episoden og ho tokk reg nr på bilen. bilen var ikke fra byen. men fant bilen tilfeldig i køen på båt kaia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 får lappen om to uka så det blir e46 helle vintern. viss man ikke får taki en e34 som bile nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 mista lappen bmw vin rød? Blir nok king cab og f150 på mæ i vinter, så får vi se om jeg finner ny bmw og fikse på Har en tøff bil inne på jobb nå, 540 e39 med vortech presse og litt snadder Go lyd ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 går den her i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå