bmw vin rød Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 mista lappen bmw vin rød? Blir nok king cab og f150 på mæ i vinter, så får vi se om jeg finner ny bmw og fikse på Har en tøff bil inne på jobb nå, 540 e39 med vortech presse og litt snadder Go lyd ja ;D har nåkk det, ikke altig likke lurt og blåse i fra svarte audi a6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hafsmo, nei er en i sulis som eier den bilen Du sku vell likt å tatt en titt hehe vin rød, nei stemmer det, har kjørt omkapp ut av lyskryss med e34'n min mot audien... endte opp med å gå ett år .. men man lærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Trur det e mange som ha blitt offer før den audi heldig vis har æ klar å hold på lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hafsmo, nei er en i sulis som eier den bilen Du sku vell likt å tatt en titt hehe vin rød, nei stemmer det, har kjørt omkapp ut av lyskryss med e34'n min mot audien... endte opp med å gå ett år .. men man lærer kunne godt tenkt meg en titt på den ja. kunne og tenkt meg til å plukka ut den Vortech'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hafsmo, nei er en i sulis som eier den bilen Du sku vell likt å tatt en titt hehe vin rød, nei stemmer det, har kjørt omkapp ut av lyskryss med e34'n min mot audien... endte opp med å gå ett år .. men man lærer ikke helt heldig at æ hadde brukt en god slamp på ny bil to timer før det skjede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 hehe:P har også vært offer for audien... viser han som regel fingeren når jeg møter på han... ikke for at han gjør jobben sin men heller for en herslig oppførsel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Stemmer Igla opp å snik på plassa de vet man kan dra på litt. Men er jo jobben deres.. men liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 er ikke jobben deres å fremprovosere farlige situasjoner. slike folk skulle bare hatt juling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 sånn så bilen ut da jeg kom hjem fra jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 WTF.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 noen som tydeligviss ikke klar og la vær og ødlegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 hva i satan! skylder du penger til feil folk eller noe? det der er jo bare hærværk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 noen som tydeligviss ikke klar og la vær og ødlegge Satans folk.!!! Hvor er det du bor.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Kjipe greier det der. Tydeligvis en risiko å la godvogna stå ute. Har heldigvis blitt spart for sånt, men man vet aldri Når det gjelder kontroller, så har de begynt å stå i Kvenflogtunellen, så pass på de som kjører den veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 reint hærverk, nabo som sa at han så en kar i en svart gamel (opel stv)-(ikke helt sikker på merke) stopp ut før oss huset og vandra mellom bilen og noe dekk som ligg utfør har en stebror som ikke e så veldig populær hær i byen, andre gang noen e og gjør hærverk på bilan utfør huse hær tipper det en noen som e ute etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå