MikaelR Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 reint hærverk, nabo som sa at han så en kar i en svart gamel (opel stv)-(ikke helt sikker på merke) stopp ut før oss huset og vandra mellom bilen og noe dekk som ligg utfør har en stebror som ikke e så veldig populær hær i byen, andre gang noen e og gjør hærverk på bilan utfør huse hær tipper det en noen som e ute etter han Spør han om den stv hadde mye eksos støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 noen som tydeligviss ikke klar og la vær og ødlegge Satans folk.!!! Hvor er det du bor.? mitt i mellom sykehuset og fengsle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 reint hærverk, nabo som sa at han så en kar i en svart gamel (opel stv)-(ikke helt sikker på merke) stopp ut før oss huset og vandra mellom bilen og noe dekk som ligg utfør har en stebror som ikke e så veldig populær hær i byen, andre gang noen e og gjør hærverk på bilan utfør huse hær tipper det en noen som e ute etter han Spør han om den stv hadde mye eksos støy var mye støy ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 gjævligg iriterende at jeg bare har sote bakk ratte på den en gang før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Er ripene så dype at de ikke lar seg polere bort.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 e brukt bra makt så det e dyppe ripper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 hmm.. blir dyrt å få det der 100% igjen. er det noen på forumet her som kjenner folk som kan lakkere på kveldstid? var og hørte på Karlsen Billakkering i dag. de skulle ha 5k for side og hekkskjørt til E34'en. mye peng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 kjenner æ havna litt under jora nu i hendhold til humøre. bilen blir garanter om lakkert enten helle eller dellere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 kjenner æ havna litt under jora nu i hendhold til humøre.bilen blir garanter om lakkert enten helle eller dellere Ja WTF sier jeg og..! Sykt irriterende at noen gidder gjøre slikt.. Du får vurdere å kjøpe en lakkstift å flekke i midlertidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg og downpipe er lakkerere da vin rød, kjipt at det skal gå utover deg at bror din har rota seg bort, har du kasko på bilen da? Kjørte foresten firmabilen din, den volvo limmoen på jobb for ikke så lenge siden når den skulle lakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg og downpipe er lakkerere da vin rød, kjipt at det skal gå utover deg at bror din har rota seg bort, har du kasko på bilen da? Kjørte foresten firmabilen din, den volvo limmoen på jobb for ikke så lenge siden når den skulle lakkes ok vet du om den e ferdig. (volvo) ja har kasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg og downpipe er lakkerere da vin rød, kjipt at det skal gå utover deg at bror din har rota seg bort, har du kasko på bilen da? Kjørte foresten firmabilen din, den volvo limmoen på jobb for ikke så lenge siden når den skulle lakkes lakkerer dere? lyst til å lakke skjørta mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 vin rød, ja er lenge siden den ble lakka, står vell kansje og venter på deler eller noe, lenge siden jeg har sett den. trodde den var levert for lenge siden? Hafsmo, ja jeg og downpipe (mats) kan vell få lakka de skjørtene til deg, kun det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 ja joakim og jeg sier ikke neitakk til kveldsarbeid, er bare ta kontakt Har blitt offer for audien jeg også, jævla kjedelig å ta buss i 6mnd:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ble vinter gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå