Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

reint hærverk, nabo som sa at han så en kar i en svart gamel (opel stv)-(ikke helt sikker på merke) stopp ut før oss huset og vandra mellom bilen og noe dekk som ligg utfør

har en stebror som ikke e så veldig populær hær i byen, andre gang noen e og gjør hærverk på bilan utfør huse hær tipper det en noen som e ute etter han

Spør han om den stv hadde mye eksos støy :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reint hærverk, nabo som sa at han så en kar i en svart gamel (opel stv)-(ikke helt sikker på merke) stopp ut før oss huset og vandra mellom bilen og noe dekk som ligg utfør

har en stebror som ikke e så veldig populær hær i byen, andre gang noen e og gjør hærverk på bilan utfør huse hær tipper det en noen som e ute etter han

Spør han om den stv hadde mye eksos støy :roll:

var mye støy ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og downpipe er lakkerere da :)

vin rød, kjipt at det skal gå utover deg at bror din har rota seg bort, har du kasko på bilen da?

Kjørte foresten firmabilen din, den volvo limmoen på jobb for ikke så lenge siden når den skulle lakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vin rød, kjipt at det skal gå utover deg at bror din har rota seg bort, har du kasko på bilen da?

Kjørte foresten firmabilen din, den volvo limmoen på jobb for ikke så lenge siden når den skulle lakkes ;)

ok vet du om den e ferdig. (volvo)

ja har kasko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkerer dere? lyst til å lakke skjørta mine? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vin rød, ja er lenge siden den ble lakka, står vell kansje og venter på deler eller noe, lenge siden jeg har sett den. trodde den var levert for lenge siden? :P

Hafsmo, ja jeg og downpipe (mats) kan vell få lakka de skjørtene til deg, kun det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...