JoCCe Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Bare å ta det litt rolig da Mikael Blir å ha kasko på min til vinter'n er over, over 2 tonn yankee stål på piggfritt på is.. sklir godt nåomdagen hehe Har så lyst på e30.... igjen!! men bygge motor og ha en bil som skal brukes, ikke bli "for fin" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Bare å ta det litt rolig da Mikael Blir å ha kasko på min til vinter'n er over, over 2 tonn yankee stål på piggfritt på is.. sklir godt nåomdagen hehe Har så lyst på e30.... igjen!! men bygge motor og ha en bil som skal brukes, ikke bli "for fin" Går ikke ann å ta det rolig Finn dæ en billi e30 å ha som vinterbil så kan du jo lakker den till sommern å selg den med fortjeneste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ligg jo faktisk endel turbo e30'a på nett nå, ser shabby ut med er lagt ned endel penger i dyre deler, men ikke blitt tatt vare på. Den matt svarte e30'n min er den beste jeg har hatt, var billig og kjøpe, så ræva ut, men ble ganske kul uten og koste for mye, i motsetning til den sølvfarga som ble blå.. ble ikke helt som jeg ville... mye pga spærra som gikk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 mikael du kain jo start me å kjøp dæ nye dækk, me tanke på at dem e fette utspunne! Joakim du ska kjøp dæ ny e30 snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 mikael du kain jo start me å kjøp dæ nye dækk, me tanke på at dem e fette utspunne!Joakim du ska kjøp dæ ny e30 snarest! Dekka funger faktisk greit på is/snø.. men nullføre eller slaps e det helt jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 mæste e jævli på nullføre syntes nu æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Noen som vet om billig e30, helst med 6'er i området, og 3 dørs som selges? Sikkert ikke, da dere sikkert ville slått kloa i den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ligg 2 sjabby e30 som e litt trimma til rundt 20-30 000kr i nordland løp å kjør en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Har sett de, og har veldig lyst på. Men har jo ford'n og king cab'en enda.. skal ha rå til morroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Skulle vært greit og hatt rally pigg dekk Sinnsykt glatt rundt 0700 imårrest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 oh jess, pigg fri dekk sett jæævli dårli, spessielt bak på min sia den e høveli lett i ræva, men bi vell bedre OM vi får skikkelig vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Og kjøre pigg fritt er ikke aktuelt hos meg.er altfor mye is rundt om i distriktet till det..men på snø sitter dem vel ganske så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Kjørte ene bilen min ifjort på pigg fritt, å det var glatt, å da hadde jeg quattro i tilleg. Nå kun 235 baktrekk å v8... jess!! Må nok hjem og hente noen sandsekker snart, og kansje hente den andre bilen å, pigg dekk å 4 trekk, samt diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 jeg hadde en quattro 4,2L på prøve for noen vintrer siden og den må jeg si imponerte når det gjelder Auda selv om 2,2 L er bedre når det gjelder holdbarhet....men BMW er bestandig mitt hjerte nærmest å rett trekk på hjula Vurdere M bil neste år!Og da blir min E39 bruks bil sommer/vinter bil.Har så lyst På E39 M5 eller BMW 540i sedan manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Har sett de, og har veldig lyst på. Men har jo ford'n og king cab'en enda.. skal ha rå til morroa du kan jo vurdere og selge kingkab'en til meg, så kan du handle deg E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå