JoCCe Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tror ikke du vil ha min "skam rå" king cab hehe Er go å ha til vinterbruks bil træng ikke vær redd før den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 er jo akkurat det jeg er ute etter! kjøpte båt i sommer, og har ikke råd til en skikkelig vinterbil i år, så da må det bli en midlertidig sak som f.eks en sliten king cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 selg joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Noen som har en bensintank til e30??? ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 hehe, offroadvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Kan jo ikke selg grom vogna mi :/ E jo vinterbiln, billi å bra ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 synes da ikke piggfritt er så værst egentlig, kjører på continental contact 3 på e39'en, synes det er alle tiders... slipper piggstøy og at piggene forsvinner bare du trør på en gang iblandt... Goodyear Ice Navi synes jeg fungerte vanvittig bra på en wrx jeg prøvde på isbana ifjor... anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 vel, piggdekk uten pigger er ihvertfall ikke å anbefale. dog er det litt interessant å kjøre når det er glatt rundtomkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 s.hafsmo: kjøpte også båt i sommer, eller noe lignende iværtfall:P selco 16 fot vindskjermbåt m/50hk skruzuki har enda ikke fått motoren til og gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 hehe, kjipern å ikke få maskinen i gang før etter sommeren da. jeg kjøpte en sånn: (den til venstre altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 hehe, kjipern å ikke få maskinen i gang før etter sommeren da. jeg kjøpte en sånn: (den til venstre altså) Så dyr ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 den gikk hardt ut over vinterbilbudsjettet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 s.hafsmo: gå bare du i den fine båten din og ta deg en bolle:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den båten skal! drikkes inn til neste sommer Og jeg kan ta med noen boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå