S.Nilsen Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hmm Nope Hva som feiler bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Har kokt 1-2 ganger i dt siste.. ulyd fra motor.. hull i radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har ikke sett bilen på 14 dager så jeg vet ikke helt hvor bra den har det for tiden. er det vannpumpa/thermostat som er gåen Mikael? jeg bruker nå tiden på å lete etter vinterbil. har funnet en Blazer S10 i Gildeskål for en fin penge. noen her som har erfaring med sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 mikael: har en del ting som må gjøres med min i vinter: skifting av skiver og klosser framme, skifting av omdreiningsføler bake, skifting av noen deksler under bilen. har ellers lyst til og konvertere til manuell kasse:) S.hafsmo: holdt på og kjøpe en sånn s-10 v8 med ettermontert turbo og litt i overkant av 300hk, virker som "sterke" biler. en del elektronikkfeil på de jeg har sett på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Elektronikk feil er vell standard på amrikansek biler? Enda ikke vært plaga med min, bortsett fra en bredbånds lambda som blåste ei sikring.. som ingen hadde tilgjengelig, og bilen sto mellom løddingen og sortland.. bergings bil til fauske da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 har ikke sett bilen på 14 dager så jeg vet ikke helt hvor bra den har det for tiden. er det vannpumpa/thermostat som er gåen Mikael? jeg bruker nå tiden på å lete etter vinterbil. har funnet en Blazer S10 i Gildeskål for en fin penge. noen her som har erfaring med sånt? Bytta termostat forie helg.. å trur ulyd kommer fra pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Er noe dritt og bli plaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 noen som ønska sæ nån bbs fælga (4x100) som nettopp e pulverlakkert rød uten dekk? ikke brukt etter opp pussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 noen som ønska sæ nån bbs fælga (4x100) som nettopp e pulverlakkert rød uten dekk? ikke brukt etter opp pussing Rød?? Why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 noen som ønska sæ nån bbs fælga (4x100) som nettopp e pulverlakkert rød uten dekk? ikke brukt etter opp pussing Rød?? Why? ikke spørr mæ, fikk di me den svarte e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 noen som vet om garasjeplass til leie? for bil og båtskruing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 noen som vet om garasjeplass til leie? for bil og båtskruing... Va ett lokale ned byen.. men det lenge sia vi va å så der.. så det e kansje leid ut nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Treff til sommern? Kommer nokk et par biler fra Sortland da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 det blir aldri treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå