S.Nilsen Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Bra det kommer noe skikkelig til Bodø også kommer ikke til å gå her i byen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Eksport altså. Det går nok litt gromme saker rundt omkring i distriktene som ikke alle vet om. Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Ja det er mye fint som sniker seg langs veiene i distriktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Trampa litt ilamme en sort e46 m3 på 4 felten i bodø igår. noen hær inne? så ganske fin ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Har sett den M3 e46 jeg og Ser meget fin ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 heter frode han som eier den... kamerat av en jeg jobbet sammen med før, helt orginal innrøyka dårlig vedlikeholdt M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 ååå Høres jo ikke bra ut med dårlig vedlikeholdt M3 Å ikke minst innrøkt Hm.......... ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 heter frode han som eier den... kamerat av en jeg jobbet sammen med før, helt orginal innrøyka dårlig vedlikeholdt M3 Frode N. sin ja.. Som du sier, veldig dårlig vedlikeholdt dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 ligger forøvrig ute for salg... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19956199 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Var den jeg trodde det var. Kjøpt hos Østbyen tidlig i år eller i fjor. Lå bak den på vei hjem fra Tverlandet en gang. Kjørte sakte til jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 mener han har hatt den bilen siden den var relativt ny... kansje i rundt om 4-5 år tror jeg, husker den ble ripet opp rundt om av ei eller anna kjerring utenfor glasshuspassasjen for kansje rundt om 4 år siden... da var det han som eide bilen... han hadde vel en mitsubichi gt3000 før m3'n samtidig som en chrysler neon var det vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Ok, da går/gikk det vel flere tf-registrerte M3-er i området. Var de spesielle bokstavene som gjør at jeg husker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 ja du sier noe der... er jo ikke noe man ser hver dag... kan ikke huske at de har hatt noe e46 m3 hos østbyen, men mener de hadde en 330 coupe eller lignende for rundt om et år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 kalt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Ble ikke den bilen utsatt for herverk? Nøklet på siden, og tegna noen smily eller noe på panseret og kofført lokket? Mener og huske den var på jobb hos oss, smg giring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå