Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksport altså. Det går nok litt gromme saker rundt omkring i distriktene som ikke alle vet om. Artig :D

Skrevet
heter frode han som eier den... kamerat av en jeg jobbet sammen med før, helt orginal innrøyka dårlig vedlikeholdt M3 :P

Frode N. sin ja.. Som du sier, veldig dårlig vedlikeholdt dessverre...

Skrevet

Var den jeg trodde det var. Kjøpt hos Østbyen tidlig i år eller i fjor. Lå bak den på vei hjem fra Tverlandet en gang. Kjørte sakte til jeg kom :P

Skrevet

mener han har hatt den bilen siden den var relativt ny... kansje i rundt om 4-5 år tror jeg, husker den ble ripet opp rundt om av ei eller anna kjerring utenfor glasshuspassasjen for kansje rundt om 4 år siden... da var det han som eide bilen...

han hadde vel en mitsubichi gt3000 før m3'n samtidig som en chrysler neon var det vel...

Skrevet

Ok, da går/gikk det vel flere tf-registrerte M3-er i området. Var de spesielle bokstavene som gjør at jeg husker den.

Skrevet

ja du sier noe der... er jo ikke noe man ser hver dag... kan ikke huske at de har hatt noe e46 m3 hos østbyen, men mener de hadde en 330 coupe eller lignende for rundt om et år siden...

Skrevet

Ble ikke den bilen utsatt for herverk? Nøklet på siden, og tegna noen smily eller noe på panseret og kofført lokket? Mener og huske den var på jobb hos oss, smg giring :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...