S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vill ha vinter tralle nå vasker meg ihjel på Bmw nå,forbanna salting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 kjørt av veien i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hehe ett driv hus sklei av veien.. neida.. synd det..men gla det ikke var BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 var en kraftig smell knust frontruta med hode og fikk en smell i begge kne-an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Bra det gikk bra med deg da! hørtes ut som en seriøs smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 huff, kunna vært verre, hadde du ikke belte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor var det du sklei av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 valnesfjoren. brukte belte. airbagen traff meg i magen så hode small i vindue eller noe sånt husker ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 hørtes ut som en ubehagelig affere! er det forresten noen her som vil anbefale et verksted for å ta EU-kontroll? og er manglende tenningslås en 2'er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 hørtes ut som en ubehagelig affere!er det forresten noen her som vil anbefale et verksted for å ta EU-kontroll? og er manglende tenningslås en 2'er feil? Hehe jævla tenningslåsen din dra på autoteam i notveien å ta EU! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 S.Hafsmo: går du rundt med skruhjern i nøkkelknippet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 hehe. nøkkelen passer akkurat i bryteren så jeg starter den faktisk med nøkkelen. Autoteam ja.. skal høre med dem. må først innom coop bygg og få kjøpt meg en dremel så jeg kan få modifisert den rattlåsakslingen jeg har liggende, så kanskje jeg kan bruke den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Da var garasje leid og E39'en satt bort fram til sommeren for skjerming mot salt, litt service og litt div oppgraderinger Ny innkjøpt arbeidsbil/vinterbil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Vinter power! Time hos Autoteam er bestillt. nå må jeg bare finne ut åssen jeg skal komme meg hjem derfra når jeg har levert bilen i mårra. PS: Manglende tenningslås er ikke 2'er feil. så spørs det bare om de merker at det er annen senk enn det som står i vognkort. bruker det å stå noe spesielt når det er justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 du som kjører rundt med gule lys i fronten? kunna godt ha tengt meg en slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå