BMWe30 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 bmw vin rød: Bilen ved siden av deg på flyplassen er den jeg linka til øverst. Strøken bil BMWe30: Står bra til med M3'n regner jeg med? God Jul M3'n har det fint den:) Står bare å gleder seg til våren;) Go Jul til bimmers folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Even har du M3, eller har du Dan sin på vinterlagring? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 god jul folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 God (H)jul bmw freeaks ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 God jul ja! nå er det bare et år til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Even har du M3, eller har du Dan sin på vinterlagring? ;P Dan sin på vinterlagring, desverre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 noen som vet av en e30 cab eller touring? Prosjekt jeg tenker på da, alt av innteresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Noen her inne som vet om vinterlagring som er ledig? Skal kansje bare sette bort pick-up'n til vår'n så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Noen her inne som vet om vinterlagring som er ledig? Skal kansje bare sette bort pick-up'n til vår'n så Du sa jo at du sku selg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Noen her inne som vet om vinterlagring som er ledig? Skal kansje bare sette bort pick-up'n til vår'n så selg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Fine "DRIFTE" Forhold nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Fine "DRIFTE" Forhold nå for tiden Ble stoppa av polti igår kveld tatt før uansvarli kjøring i sentrum, vimsekjøring på 3felt, hold før lita avstand til bil foran på 3 felt :S men slapp unna med "gul" kort på grunn av at æ kjør varebil på jobb men nesten gang æ gjør en LITEN overtredelse tar di lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Fine "DRIFTE" Forhold nå for tiden Ble stoppa av polti igår kveld tatt før uansvarli kjøring i sentrum, vimsekjøring på 3felt, hold før lita avstand til bil foran på 3 felt :S men slapp unna med "gul" kort på grunn av at æ kjør varebil på jobb men nesten gang æ gjør en LITEN overtredelse tar di lappen heaheaheaehae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Spurte du ikke hva de skulle ta deg for? stortsett bare tomsnakk... møtte en politibil en gang jeg hadde litt for stor fart, hadde kjørt ifra trondheim og blitt fartsblind og haddeantakelig alt for stor fart igjennom ei 50 sone. han snudde øyeblikkelig og kom etter meg med sirener og fullt blålys da jeg stoppet kom en ung brølende politimann ut og sa at der røyk nok førerkortet, han var altså illsint... jeg sa: "jaha, har du måling", og smilte jeipende til han, da han spurte kameraten min som satt på hvor fort det hadde gått sa han :"tjanæi va vel like over 50" da så det ut som politimannen skulle gå løs på kompissen min og gikk helt opp i ansiktet på han og brølte om han laug til politiet, da spurte kompisen min om han ville kline siden han kom så nært oppi ansiktet hans kom en annen politimann og sa at den illsinte politimannen måtte roe seg ned litt, de begynte og gå igjennom bilen for og finne noe og ta meg for, kom en til politibil med en eldre ordentlelig politimann. han sinte sto og så under panseret og synes bilen lagte litt mye lyd, (325'en som mats nå eier) han eldre politimannen som faktisk var hyggelig mente at dette bare var ekte bmw-lyd og smilte, manglet riktignok noen eksos-klemmer unge maktsyke politifolk og politistudenter er altså det værste jeg vet, burde være 40-årsgrense for og bli politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 hørte såvidt noen rykter om isbanekjøring, noen som kan bekrefte/avkrefte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå