Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Fine "DRIFTE" Forhold nå for tiden :wink:

Ble stoppa av polti igår kveld :( tatt før uansvarli kjøring i sentrum, vimsekjøring på 3felt, hold før lita avstand til bil foran på 3 felt :S men slapp unna med "gul" kort på grunn av at æ kjør varebil på jobb :) men nesten gang æ gjør en LITEN overtredelse tar di lappen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine "DRIFTE" Forhold nå for tiden :wink:

Ble stoppa av polti igår kveld :( tatt før uansvarli kjøring i sentrum, vimsekjøring på 3felt, hold før lita avstand til bil foran på 3 felt :S men slapp unna med "gul" kort på grunn av at æ kjør varebil på jobb :) men nesten gang æ gjør en LITEN overtredelse tar di lappen :o

heaheaheaehae :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte du ikke hva de skulle ta deg for? stortsett bare tomsnakk... møtte en politibil en gang jeg hadde litt for stor fart, hadde kjørt ifra trondheim og blitt fartsblind og haddeantakelig alt for stor fart igjennom ei 50 sone. han snudde øyeblikkelig og kom etter meg med sirener og fullt blålys :roll:

da jeg stoppet kom en ung brølende politimann ut og sa at der røyk nok førerkortet, han var altså illsint... jeg sa: "jaha, har du måling", og smilte jeipende til han, da han spurte kameraten min som satt på hvor fort det hadde gått sa han :"tjanæi va vel like over 50" da så det ut som politimannen skulle gå løs på kompissen min og gikk helt opp i ansiktet på han og brølte om han laug til politiet, da spurte kompisen min om han ville kline siden han kom så nært oppi ansiktet hans :lol:

kom en annen politimann og sa at den illsinte politimannen måtte roe seg ned litt, de begynte og gå igjennom bilen for og finne noe og ta meg for, kom en til politibil med en eldre ordentlelig politimann. han sinte sto og så under panseret og synes bilen lagte litt mye lyd, (325'en som mats nå eier) han eldre politimannen som faktisk var hyggelig mente at dette bare var ekte bmw-lyd og smilte, manglet riktignok noen eksos-klemmer 8)

unge maktsyke politifolk og politistudenter er altså det værste jeg vet, burde være 40-årsgrense for og bli politi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...