Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Realist, heter det ;)

Neida, skal ikke mase om treff i år. Begge bilene skal jo selges, så aner ikke hvilken bil jeg har når eller om jeg i det hele tatt har bil til et gitt tidspunkt. Har lyst på trøsykkel... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.maitreffet er jo en klassiker. Er jo amcar der og ;)

Prisantydning på M3'n er 190'-200'. Blir den annonsert, så blir det for 199. Uteblir responsen kan jeg gå ned til 190, men det er minstepris.

Har en avtale om salg for 199, men får se om vedkommende vil ha den når våren kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mai er det jo vårmønstring på Mo! tror det er treff i alle klubbene. ihvertfall MC, AmCar, BMW, Offroad, og noe japsegreier var det vel og. i fjor var det ihvertfall et helt fantastisk treff værmessig.

håper å få E34'en ihvertfall sånn halvferdig til den tid. nå har jeg ihvertfall alle delene til manuell kassa, så da må jeg vel sende bestilling til ESS snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult å fått til et treff på ACR da. Noen som hvet hva det koster å leie en kveld evnt en dag der?

Er ikke så dyrt, men det som er vanskelig å få til er vel opprydding og flaggvakter.

Jeg pleier å dra når rana gatebil har banetreff. Lite biler og mye kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert et rent BMW-treff på ACR i år. Nordlandsklubben har 15-års jubileum og kjenner jeg de karene der rett, så blir det behørig markert med et banetreff ;)

Når det gjelder priser er det vel såpass dyrt at det bør være 20-30 biler for at det skal bli folkelige priser. Nordlandsklubben bruker også å ha felles treff på ACR med Porscheklubben, så banekjøring blir det garantert for den som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det blir sikkert et rent BMW-treff på ACR i år. Nordlandsklubben har 15-års jubileum og kjenner jeg de karene der rett, så blir det behørig markert med et banetreff ;)

Når det gjelder priser er det vel såpass dyrt at det bør være 20-30 biler for at det skal bli folkelige priser. Nordlandsklubben bruker også å ha felles treff på ACR med Porscheklubben, så banekjøring blir det garantert for den som vil.

Tror neppe det blir banetreff på acr med bmwccn Nordland i spissen iår..Kan bli en del omrokkeringer i styret når årsmøte er nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...