Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Venter bare på sommern :D Lei av å ligge sidelengs overalt faktisk :wink: å måkke fram bilen,å skrape is å fanskap av bilen!!Vill ha brei luggan på 8)i sommer blir det polering å vasking !!ganske ofte som før ! :D Satt sommer hjulene på vell tidlig ifjor :oops: men hadde go hjelp fra S.Hafsmo når jeg skulle på jobb :wink: å det var snø ute :twisted: Han var sjofør noen ganger hehe :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja du må ty til folket som kjører skikkelig redskap. :D synes føret i disse dager er helt fantastisk! chevyen trives godt når det laver ned. ;)

bmw'n er ute av drift uansett, så jeg håper ikke sommeren kommer denne uka. dog kanskje et par plussgrader hadde gjort seg siden jeg holder på ute med håndbrekkjustering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stort sett ferdig nå. har dog ikke mulighet til å teste det før jeg finner innmaten til rattlåsen. :-P

var forresten en tur på skroten i dag. mye rart å se på for en gangs skyld. fant en E34, E32 og E28. alle i henholdsvis god stand. bortsettsett fra litt slitent interiør forstår jeg ikke hvorfor E32 ble skrotet.

E34 så ut til å ha vært innbrudd i, da noen har knust rattlås og røsket opp hanskerommet. ellers var bilen hel og fin.

forøvrig informerer de om at det skal bli slutt med selvplukk der ute. og kun handel over disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...