Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Mats: Du gjorde jævlig bra jobb sist altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Hvis ikke Frode er sarkastisk nå, så kan jeg gi deg kanalsveiseoppdrag på E34'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Hvis ikke Frode er sarkastisk nå, så kan jeg gi deg kanalsveiseoppdrag på E34'en min. Measure twice - cut once Tulla litt da.. Men, ingen som har vært på røssvold banen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 visste ikke det var en egen bane på røssvold. er ikke det en offroadbane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 en som var sattans uheldig på leira i kveld, helt gjævlig å se at bilen smeller i trafikk skilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 synderen ser du i bak vindue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 visste ikke det var en egen bane på røssvold. er ikke det en offroadbane da? Det var det jeg også trodde, men har snakket en del med robert nillskog som var leder i bmw klubben, han sa det var fine kjøreforhold der. Litt gammel asfalt, men ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 synderen ser du i bak vindue Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 vei ikke helt med det virka som bilen fløytt på snøen var dålig brøyta så kom han ut før vei kante å snurra rett i stolpen alt gikk så fort fra han forsvant fra veien til snø føyken la seg og bilen kom til syne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 en som var sattans uheldig på leira i kveld, helt gjævlig å se at bilen smeller i trafikk skilte Så dyrt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 en spammer på bimmers.. håper admin får fjernet han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 en som var sattans uheldig på leira i kveld, helt gjævlig å se at bilen smeller i trafikk skilte Så dyrt ut! ja blir nåkk det ja, serdu i vindu ser at begge airbagan på sia e løst ut utrulig at bakk vindue ikke røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Røssvoll er vel en rallycrossbane. Hvor bra den er vet jeg ikke, men kan vel ikke vente toppforhold akkurat. Skulle bli et sånt treff i fjor også, men det ble avlyst grunnet manglende funksjonærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Forstod det slik fra Robert at rallycross bilene brukte en liten del av banen til startlinje. Asfaltbanen er ikke for rallycross. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Kan legg ut litt bilder om ka som skjer i bodø før å hold litt liv i bodøtråd Har endra litt på lysan på bmw min.. bygde om hovedlysan til å bli gul/svart Bytt framstolan å fikxa noe små detaljer.. å støvsuga opp MYE dritt på dørkmatta.. har vist spis mye nøtter i fjorsommer Å her holder "matsmekker" hus om dagan blir skøy å se e30 2010 farga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå