Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm..syns de blir verre og verre!jeg hadde bilen min inne til en skikkelig service der for en tid siden.da klarte dem å bungle bilen min,fikk jo det fikset da..etter 3 dager!men fikk ikke så mye som tilbud om leie bil de dagene jeg ble fri for bil,eller ikke noe form for unnskylding!pluss at de som sitter i dele disken.har så å si null peiling.Dyr overpriset butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget fornøyd med fargen, men vanskelig å få fram effekten på bilde. Regnet litt på det idag, bare utvendig uten støtfangere og plastdetaljer så kom lakkeringen på 31tusen +moms, den er jo tatt innvendig i dører, koffert og panser+ 4 fangere og 2 sideskjørt og diverse småting, så er spent på hva den totale "prisen" blir.

Noen som har erfaring med lakkforsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget fornøyd med fargen, men vanskelig å få fram effekten på bilde. Regnet litt på det idag, bare utvendig uten støtfangere og plastdetaljer så kom lakkeringen på 31tusen +moms, den er jo tatt innvendig i dører, koffert og panser+ 4 fangere og 2 sideskjørt og diverse småting, så er spent på hva den totale "prisen" blir.

Noen som har erfaring med lakkforsikring?

kordan i hælvette blei d så dyrt ? lakert ikke du biln sjøl mats ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget fornøyd med fargen, men vanskelig å få fram effekten på bilde. Regnet litt på det idag, bare utvendig uten støtfangere og plastdetaljer så kom lakkeringen på 31tusen +moms, den er jo tatt innvendig i dører, koffert og panser+ 4 fangere og 2 sideskjørt og diverse småting, så er spent på hva den totale "prisen" blir.

Noen som har erfaring med lakkforsikring?

kordan i hælvette blei d så dyrt ? lakert ikke du biln sjøl mats ?:P

jo lakkere den jo selv, men måtte jo regne ut hva det ville kostet for en vanlig kunde, er jo 35% dyrere med 3sjikts kontra 2sjikts lakk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget fornøyd med fargen, men vanskelig å få fram effekten på bilde. Regnet litt på det idag, bare utvendig uten støtfangere og plastdetaljer så kom lakkeringen på 31tusen +moms, den er jo tatt innvendig i dører, koffert og panser+ 4 fangere og 2 sideskjørt og diverse småting, så er spent på hva den totale "prisen" blir.

Noen som har erfaring med lakkforsikring?

kordan i hælvette blei d så dyrt ? lakert ikke du biln sjøl mats ?:P

jo lakkere den jo selv, men måtte jo regne ut hva det ville kostet for en vanlig kunde, er jo 35% dyrere med 3sjikts kontra 2sjikts lakk:P

okei,sånnsett :P ble førresten bra med den lakken!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uheldig i dag bilen blei tatt av vinnen og kasta i fjellvegge på bratten,

knust frontfangen sprukke bunnplatta.lakken på pansere sprakk.

gjævlig iriterende lurrer på ka forsikrings selskape sier

ta kontakt når du skal ha lakket opp skadene ;)

kalsen sku ha ca 30t før jobben

ei dør

begge bakk skjerman

panser og fangern

synes det hørtes mye ut...

blir nu ikke å skje noe før etter påske

bcpvi9ec4lgf7aaplbzu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært så mye på østbyen, men egentlig fornøyd med versted-delen, hadde eu-kontroll på e30'n der, og fikk igrunn god service... de kjennte til bilen og kunne se på reg.nr hva som var gjort tidligere, og fortalte at bilen hadde vært godt holdt osvosv, litt sånnt som gjør at man får godt intrykk av et verksted...

men kommer aldri til og kjøpe en bil der... har vært og sett på noen biler der, og må si at dårligere/mer negative/overlegne/sarkastiske/bælræv-selgere skal man lete lenge etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...