Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Vært i kontakt med Cylmo nå, og han kunne gjøre det jeg skal ha gjort. Problemet er bare at motoren må være ute av bilen og det kunne ikke han gjøre. Tror jeg blåser i det og kjøper ny eksos istedet...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sløv dan? Gidder ikke dra ut din lille 4syl maskin får å blåse nytt liv i den ^^ hehe neida.

Men finner vell ikke ut så mye i tråden her ang treff? Tok bilen i lakkboksen idag først pga mye annet å gjøre, i ett hælvettes snø fåkk! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle droppe det sånn at du har sjanse å ta meg når du putter på symaskin snurra di :lol:

Jeg drøyer det til neste år, så får jeg heller sende bilen sørover sammen med det andre jeg skal få gjort. Satser heller på ny eksos til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant feil på e30 min i dag,, men hjelp fra noe andre da... va monter tenningforsterker. å det gjor at motor ikke starta

Dette skjønte jeg ikke.. Det var montert tenningsforsterker, og den streika?

Ja,, æ vet enda mindre :lol: .... men den starta å gikk helt reint etter at æ fjærna fanskape

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går så fint så. Full gass til 80 vettu ;)

Blir Eisenmann bakpotte pluss mellomrør. Har funnet ut at den Simons potta jeg har nå er det billigste du kan få. Fikk sjokk nesten. Koster rundt 3000 i Norge og bare halvparten fra USA. Du putter ikke et billig drittanlegg på en M3 altså :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle droppe det sånn at du har sjanse å ta meg når du putter på symaskin snurra di :lol:

Jeg drøyer det til neste år, så får jeg heller sende bilen sørover sammen med det andre jeg skal få gjort. Satser heller på ny eksos til sommeren :)

Blir det suuuuuupersprint :?::?::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett litt på Supersprint og, men det er så utilgjengelig samt elendig info på nettsidene. I tillegg må jeg passe på å få et anlegg godkjent for gatebruk. Fant litt snadder på race seksjonen, men det kommer sikkert til å bråke noe aldeles jævlig :lol:

Mellomrøret må jeg droppe pga. katalysatoren, så satser på å finne meg en grom bakpotte istedet. Står mellom disse: Eisenmann 2x83:

image_4624_big.jpg

Supersprint:

043306.jpg

Fant mellomrør med kat :twisted: Supersprint

043302.jpg

Blir den godkjent uten mellompotta eller har ikke det noe å si?

Vet ikke om jeg tør å sende mail og spørre om pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, enda har du en voksen maskin i din bil med masse sylindre å ventiler i forholdt til... ehm *kremt* ;) hehe

Men har nå sett på youtube m3 m supersprint å er jo pen lyd dær :D

Men nu e d natta, fæstivaln min e åver førr ikveld!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...