Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler dere å ta servicen da? Må være merkeverksted siden boken skal fylles ut.

Hva er nærmeste firma som er bra?

Trenger ikke være merkeverksted for å skrive i serviceheftet. Men du må be de om det på forhånd og ikke glem å sjekke det før du kjører avgårde. Når det gjelder verksteder i Bodø får noen andre svare på akkurat det, for det er jeg ikke kjent med.

har ikke vært så mye på østbyen, men egentlig fornøyd med versted-delen, hadde eu-kontroll på e30'n der, og fikk igrunn god service... de kjennte til bilen og kunne se på reg.nr hva som var gjort tidligere, og fortalte at bilen hadde vært godt holdt osvosv, litt sånnt som gjør at man får godt intrykk av et verksted...

Det sa de om M3'n og. Men det forandrer ikke noe hos meg. Når du setter på fjærklemmen på bremsekalippern uten å sjekke klaring til felg, så er du rimelig hjernedød. Og de visste det var trangt fordi de fikk ikke på nye bremseklosser. Østbyen er dyr og dårlig. 520'n skal de hvertfall ikke få kloa i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm lurer litt på E21...?

E litt før gammel til å ha som bruksbil :wink:

Tænkte meir som "søndagsbil", må jo kjøp en skikkelig bruksbil nu når marianne får lappen så har vi 2 bila:) Men e lite E21 på nætte, så en til 60 tusen som så ganske bra ut, så må bi en litt høyt prisa...

Men E30 skal lægges ut førr salg når den e ferdi montert og euok, så får vi se om æ kain bytt den i noe anna gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som brukbare tall ja.

kjørte du for egen maskin ned til Bjørnstad?

det ser forøvrig ikke ut til at det blir noe girkassemontering på meg denne frituren. fikk delene først i går, og jeg må bare prioritere å få bilen godkjent før jeg reiser ut på tirsdag til uka. satser det blir i begynnelsen av neste fritur som begynner rundt 5 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som brukbare tall ja.

kjørte du for egen maskin ned til Bjørnstad?

det ser forøvrig ikke ut til at det blir noe girkassemontering på meg denne frituren. fikk delene først i går, og jeg må bare prioritere å få bilen godkjent før jeg reiser ut på tirsdag til uka. satser det blir i begynnelsen av neste fritur som begynner rundt 5 mai.

Talla var greie, mer å gå på for å si det sånn.

Tok hurtigruta fra bodø til trondheim, så kjørte vi fra trondheim til orkanger (4mil).

Du får si fra hviss du trenger garasje senere da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det å kjøre ut fra garasjeområdet med en såpass lav bil som E30'n din da? så nesten litt mørkt på å kjøre opp dit med E34'en, men om du kommer deg gjør vel jeg og det. ;)

ja om dere har plass i begynnelsen av Mai kommer jeg gjerne innom en tur. er relativt sikker på at jeg har alt klart til ombyggingen, så det hadde vært kjekt og kommet i gang så tidlig som mulig så man får kjørt inn clutch osv. før det begynner å bli liv oppe på ACR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...