Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

hehe:) er nok litt over mitt budsjett ja... men er fast bestemt på en dag skal jeg ha en 2 dørs e30 i bmw's burgunder metallic, gule lykter, orginale kjip-fangere uten noe styling, sorte detaljer, så lav at den nesten ligger nede på veien og med old-schoolfelger som bbs RS eller schmidt som nesten tar i hjulbuene:D og m20b27 høykomp bygd for og holde som brøler når man drar ut andregiret i 100km/t :D

noen som vet om en komplett fungerende m20b25 tilsalgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eller E21 i samme stilen:) har begynt og leite etter motor... står en m20b25 i en 525 på skroten, men manglet hjerne og har heller ikke den fjerneste anelse om det er facelift eller prefacelift...

noen som har vært innom skroten på fauske i det siste og ve om det kan stå noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sommerhjulbilder etter en runde med innvendig og utvendig vask:

oq5gi233s9p5nxydylb7.jpg

235/30-19 på 9,5" felg, ble litt dekkstrekk ja :P

vgu7lqx56qyvchxn3an2.jpg

nye m-tech skvettlapper :)

kvdabfzq7dtsif73c25i.jpg

skinninteriør behandlet med elefantvoks:) dasjbord vasket med autoglym interior clean, dørk renset med Total clean, Nilfisk støvsuger og til slutt impregnert med microfiberimpregnering:)

9ie1cj3mzqub6tc8zzfu.jpg

og arbeidsbilen har fått seg noen 15" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble påkjørt av en lastebil når bilen min sto parkert på jobb idag:/ Var en lastebil som vi hadde lakka, så når den ble hentet skulle han bare snu så fikk han med seg høyresiden, så framskjærm og dør ble bunglet. Kanskje E30'n blir kondemnert:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...