Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Det der så jo gøy ut. :D får se om det ikke blir en tur på meg og.

Frode:

Hvordan ser det ut ang. verksted nå fremover?

Jeg kommer hjem 6. Mai, så om det er mulig å leie verkstedet en eller annen dag etter det hadde det vært flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så jo gøy ut. :D får se om det ikke blir en tur på meg og.

Frode:

Hvordan ser det ut ang. verksted nå fremover?

Jeg kommer hjem 6. Mai, så om det er mulig å leie verkstedet en eller annen dag etter det hadde det vært flott!

Skal bytte tannstang og motor/girkassefester på min. Tror delene kommer idag, eter det er det plass tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ ska nedover til trackday.. hytta e allerede sott av før helga på røsvold camp 8)

Flott :D Hvem skal du sammen med?

Alex å Morten borg :wink: får håp at han alex får start på skyline snart :twisted:

Hva er det han somler med? Har ikke han hatt hele vinteren på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er tilfeldivis ikke noen som veit av mtec 2 fangera og felga i bodødistrikte? sku ha hadd til min E30 :D

Har disse 16" liggende med 205 dekk, passet min e30 med 10mm spacere. mener to av dekkene var litt slitt, litt risting i rattet rundt 120km/t, kan være feil senter-ringer eller ubalansert dekk... kan prøvekjøre de om ønskelig... mener og huske at de kan ha vært litt kantkjørte...

kom med bud...

sv4k5pgcz9636lze08xs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er tilfeldivis ikke noen som veit av mtec 2 fangera og felga i bodødistrikte? sku ha hadd til min E30 :D

Har disse 16" liggende med 205 dekk, passet min e30 med 10mm spacere. mener to av dekkene var litt slitt, litt risting i rattet rundt 120km/t, kan være feil senter-ringer eller ubalansert dekk... kan prøvekjøre de om ønskelig... mener og huske at de kan ha vært litt kantkjørte...

kom med bud...

sv4k5pgcz9636lze08xs.jpg

Liker ikke å by på ting eg ikke har peiling på kan va verdt :o

Har kjiket på disse http://www.schweiger-carparts.de/Keskin/kt1.jpg

Som mest sannsynli blir bestillt iløpet av juni/juli ^^ Gleder meg til å få biln heim å bynt å handel in dela ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...