Dan Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Mener å ha sett en tråd her eller på BMWCCN om en som har Supersprint komplett anlegg på sin E30 M3 og var ikke helt fornøyd. Husker ikke hva han la i det. Men med de voksne dimensjonene på mellomrøret må det jo bråke litt Blir vel mellomrør med potte eller kun bakpotte tror jeg. Må ha noe som blir godkjent. Kjedelig å bruke masse penger og så må jeg plukke det av etter EU-kontroll Stuff: Trodde du skulle si en liten 2.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 hehe, var det jeg å tenkte Men nok tull om motorn i m3'n. Er veiene snø frie der nede nå? Her oppe er det full vår nå med bar asfalt åveralt nesten. Men snakka med familien igår da sa de at det snya litt på fauske :/ Å er ikke lenge til 1 mai å vår slipp får mc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Veiene er snøfrie ja, men det snør. Etter en periode med kaldt vær og snø, så lyste det opp fredag og lørdag med noe som lignet vår. Men nå er det samme surret igjen Tror ikke du skal kjøre over Kråkmo på sommerdekk for å si det sånn. Noe 1. Mai treff på Mo blir det hvertfall ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hmm. Men været slår fort over da. Er jo fortsatt sjans for gode veier til mai. Har jo ikke vært en hard vinter så. Bare været å årstidene å det som ikke henger helt med lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Klimakrise hvor er du? Jeg skal forurense som en gris i år, så blir det kanskje fart på den globale oppvarmingen og en tidlig vår neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 hehehe, nei ikke gjør det, neste scootersesong må bli bra, ny lapp å ny scooter så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 jaja.. var ikke mange bimmere å se rundt her.. så ett par e36'er men ikke noe spesielt.. om dere som var her i byen så satt jeg på med en burgunder rød sierra med "ford Racing" i frontruta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 jaja.. var ikke mange bimmere å se rundt her.. så ett par e36'er men ikke noe spesielt.. om dere som var her i byen så satt jeg på med en burgunder rød sierra med "ford Racing" i frontruta.. Har sett den sierraen ja.. Her er ikke mange pene bmw'er nei.. Håper det tar seg opp til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Vel, nå var jeg hjemme i helga, så jeg har ihvertfall ikke sett noe.. men det er rett som du sier.. ikke spesiellt mye BMW å se i byen, bortsett fra noen E36 med store eksoser og små motorer. men jeg fikk ihvertfall hentet sommerhjula når jeg var hjemme! så jeg satser på godvær fremmover! håper dog enda på at det nye senkesettet siger litt til fremme, men ble ihvertfall kvitt problemene med subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Uhh, savner e34'a nu Du har pen bil! Vært på lyd på hjul å fått valsa alerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Lekker bil, Stuff Morty: Du skulle vært på Fauske. Her det skjer! Bodø er jo bare en liten forstad. Men men, smått er godt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 var og valsa på tirsdagen. ble bra det. kjørte med stor henger nordover og full bil --> ikkeno subbing. så har jeg funnet ut at "sport" på automatkassen er egentlig hengermodus. merker ikke hengeren med den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Stuff04: Tror kanskje jeg så din bil i Bodø i forige uke? Dro på litt på 4-felten inn mot byen, og svingte av på jarnes... Ligner vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Lekker bil, Stuff Morty: Du skulle vært på Fauske. Her det skjer! Bodø er jo bare en liten forstad. Men men, smått er godt det og Hehe, Fauske er vel strengt tatt bare et veigkryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 stuff04: Så deg i byen for et par timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå