S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 gammal drit er tingen vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Blir det noe Bmw treff i bodø i år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Selges? blir det Skoda stasjonsvogn med diesel og barnesete nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 E34 M5 vogn,eller Tahoe! Hehe..Skoda Bad Dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 gammal drit er tingen vettu. Derfor e39'en selges til fordel for e24 mot høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 uhh.. E24 er konge! hadde ikke sagt nei til en slik med f.eks en S38 turbo under huven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 i den stilen ja:) regner med det blir og importere en ifra et eller annet østblokkland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 har løst på ett e30 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 e24 fineværsbil og e21 løpsbil rigga for rundetidskjøring:) Solgt e30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Da var innvendig rens endelig tatt! Bare utvendig igjen....Bil pleie tar TID! men godt å få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 e24 fineværsbil og e21 løpsbil rigga for rundetidskjøring:)Solgt e30n? Fin parkering vi hadde på Rimi igår Din bil var noe renere enn min utvendig.Skal du selge den nå i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Solgt e30n? neij har ikke solgt den enda, skal du ikke ha den? 45 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 tengte meg noe over 30 år pga forsikring og pris på årsavgift, pluss at jeg kjører mest arbeidsbil og klarer meg bra med 8000km/året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Hvem her skal på ACR i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 æ ska med bmw på utstiling og med merce som bane bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå