S.Hafsmo Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 oi, jeg har visst blitt observert! 330xi: om jeg hadde noen rasanes fine 15" vinterhjul var det nok meg ja. mener å huske en sølv E46 som kom brummende forbi meg. kjørte ned mot prix på hunstad den gangen. Frode_E30: så du meg på SAS parken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 oi, jeg har visst blitt observert! Frode_E30: så du meg på SAS parken? Jeg sto ved shell i byen. Kjente igjen hengerfestet som ble nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Lekker bil, Stuff Morty: Du skulle vært på Fauske. Her det skjer! Bodø er jo bare en liten forstad. Men men, smått er godt det og heheh.. jeg skulel kanskje det.. jeg er jo ikke kjent oppi der! hehe.. får si ifra neste gang jeg skal oppover da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Lekker bil, Stuff Morty: Du skulle vært på Fauske. Her det skjer! Bodø er jo bare en liten forstad. Men men, smått er godt det og Hehe, Fauske er vel strengt tatt bare et veigkryss Neida, nå har vi fått hele 3 rundkjøringer Morty: ja, husk det neste gang...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 oi, jeg har visst blitt observert! 330xi: om jeg hadde noen rasanes fine 15" vinterhjul var det nok meg ja. mener å huske en sølv E46 som kom brummende forbi meg. kjørte ned mot prix på hunstad den gangen. Oh ja det var meg Hei igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Som dan sier nå har vi 3 rundkjøringer istede, fine å drifte rundt (A) Har btw fått lakka bilen, men glemte å ta bilder.. får ta det imorgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Dæven steike no bi det M3 henting!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 ååå? men bil henger bak diesel dyret ditt eller er det blitt vår der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Oh ja det var meg Hei igjenn hei ja! er det Ess sitt kit du har? skrukomp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Oh ja det var meg Hei igjenn hei ja! er det Ess sitt kit du har? skrukomp? Er et ESS kit ja, men ikke skrukompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 ok, fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Blitt vår her nå ja. Bare veier over Saltfjellet. Frister å drite i jobben i morra og bare hente bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 frister å labbe bort i lakkboksen å røske av maskeringa å hive bo sommer felgene nå, men spacerne ligger på fauske så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hva er dette mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 hehe, fått bilen oppover nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå