Elliott Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Noen i området som har Elefant/verkstedkran og låne ut en kveld eller en dag i en helg? henter og leverer såklart... E d ikke bare å bruk talja? ka du ska? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 løfte motor & gir ut a e24'en, tror du takbjelkene holder ? ganske tung m30-motoren med Automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bare bruk ryggen. går fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bare bruk ryggen. går fint det. Mindre japsemotorer går greit, blir litt tung denne tror jeg kansje ikke utenkelig hvis man demonterer hele fronten og slipper og løfte særlig mer enn et par cm, bare og ha et par 2x4" på tvers over fronten med en mann på hver side og et/par tau ned til motoren og med slik lengde at man får løftet med føttene, men er vel ryggen man får vondt i likevel så nei, tar ikke utfordringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bare bruk ryggen. går fint det. Mindre japsemotorer går greit, blir litt tung denne tror jeg kansje ikke utenkelig hvis man demonterer hele fronten og slipper og løfte særlig mer enn et par cm, bare og ha et par 2x4" på tvers over fronten med en mann på hver side og et/par tau ned til motoren og med slik lengde at man får løftet med føttene, men er vel ryggen man får vondt i likevel så nei, tar ikke utfordringa har elefant da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 får jeg låne den i helga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 løfte motor & gir ut a e24'en, tror du takbjelkene holder ? ganske tung m30-motoren med Automat Ja har løfta masse etter di bjelkan så går bare godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 får jeg låne den i helga ? hehe,glæmte helt a at motorn min hæng i den.. så d bi vanskeli desværre,må isåfall sætt motorn på bakken .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 hmm, mulig jeg bruker talja som Mats sier. Har tatt ut interiøret, tatt av panser og litt småtterier idag, planen var og få ut motoren i helga. Mats: skal vi finne en dag vi kan rydde plass til arbeidsbenk og litt lagerplass til de store bildelene? Kan du lage en fargeprøve også? Bmw-Lapisblau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 hmm, mulig jeg bruker talja som Mats sier. Har tatt ut interiøret, tatt av panser og litt småtterier idag, planen var og få ut motoren i helga.Mats: skal vi finne en dag vi kan rydde plass til arbeidsbenk og litt lagerplass til de store bildelene? Kan du lage en fargeprøve også? Bmw-Lapisblau Ja når passer det for deg da? Send meg en sms angående fargeprøve så skal jeg få fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 janei nu? seinere? imorgen?søndag? mandag-fredag? akkurat det samme for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hvor er det beste stedet her i byen for å finne f.eks en slangestuss i stål med minimum 10mm invendig diameter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Oljereturen ? ta med deg baufila på metall og gjenvinning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Oljereturen ja. Har de slikt der da? Du tror ikke de har det på f.eks Ahlsell eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Biltema har jo mye slangestusser for trykkluft, de har forøvrig mye rør og deler også, tenker du og ha retur via peilepinnen? har utstyr for og lage kopperflens hvis det kunne hjelpe på noe vis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå