Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Da gikk e36 coupe'en jeg kjøpte for 5 dager siden under kniven, var ett par parkeringsbungler og par steinsprang så fant ut at jeg lakker like så greit hele så har jeg blank bil til helgen. Bilen er en orginal m-tech med strøkent svart sportskinn og en fanntastisk blåfarge som jeg ikke husker navnet på. Kan legge ut noen bilder om det er interesant?

Da tar du min etter helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk e36 coupe'en jeg kjøpte for 5 dager siden under kniven, var ett par parkeringsbungler og par steinsprang så fant ut at jeg lakker like så greit hele så har jeg blank bil til helgen. Bilen er en orginal m-tech med strøkent svart sportskinn og en fanntastisk blåfarge som jeg ikke husker navnet på. Kan legge ut noen bilder om det er interesant?

Da tar du min etter helga?

vist d va snakk om den bakskjærmen++ så kan vi godt fiks d etter hælga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir liv i bimmersfolket hvær gang asfalten begynner og bli synlig under snøen, vi skulle absolutt fått til noe i år :)

Da gikk e36 coupe'en jeg kjøpte for 5 dager siden under kniven, var ett par parkeringsbungler og par steinsprang så fant ut at jeg lakker like så greit hele så har jeg blank bil til helgen. Bilen er en orginal m-tech med strøkent svart sportskinn og en fanntastisk blåfarge som jeg ikke husker navnet på. Kan legge ut noen bilder om det er interesant?

Kjør på med bilder du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir liv i bimmersfolket hvær gang asfalten begynner og bli synlig under snøen, vi skulle absolutt fått til noe i år :)
Da gikk e36 coupe'en jeg kjøpte for 5 dager siden under kniven, var ett par parkeringsbungler og par steinsprang så fant ut at jeg lakker like så greit hele så har jeg blank bil til helgen. Bilen er en orginal m-tech med strøkent svart sportskinn og en fanntastisk blåfarge som jeg ikke husker navnet på. Kan legge ut noen bilder om det er interesant?

Kjør på med bilder du :)

Har tatt med meg kameraet på jobb idag så skal få til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere i Bodø som er interessert i å få satt opp kaffetreff f.eks. De 2 siste lørdagene hver mnd på terminlista hos ccn nordland??

kom med forslag til møtested hvor det er bra parkering osv så har man en fast plass å dra når man vil ha Bmw som tema:)

Håper selvfølgelig å få mange av dere inn i klubben.

Vi trenger flere medlemmer for å kunne arangere flere bane treff osv

Send forslag på pm så skal jeg ta det opp på styremøte og arangere noe for dere.

Mvh

Steffen Langseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller gladelig opp jeg, så lenge jeg er hjemme. ;)

Har vært medlem i mange år, men har bare kommet meg på ett CCN treff, og det var vårmønstringen i Mo i Rana, 2009.

Virker som at hvert treff er lagt opp til enten et par dager før jeg kommer hjem, eller et par dager etter jeg har dratt.. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 siste lørdagene hver mnd

Går utfra at du mener en av de og ikke begge?

Nå vet jeg ikke hvor mange her som er medlem, men bør jo utvilsomt være et potensiale hvis man gjør de rette tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 siste lørdagene hver mnd

Går utfra at du mener en av de og ikke begge?

Nå vet jeg ikke hvor mange her som er medlem, men bør jo utvilsomt være et potensiale hvis man gjør de rette tingene.

Gjerne begge... vi har de to første lørdagene hver mnd i mosjøen og mo i rana..

Bare dere å komme med forslag til plass så skal jeg ordne til noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dere kun lokaltreff eller skal dere fre Helgeland komme over? Det var ifall sistnevnte at jeg syntes det kanskje var litt drøyt.

Blir for dere som bor i Bodø området i hovedsak, men er det noen som vil komme langveis fra så er jo også det bare gøy:)

Er fint å kunne møtes litt ofte og ikke minst så er det veldig sosialt.

samtidig får dere pratet sammen om hva dere ønsker av arangementer i klubben som dere bare kan komme til meg med så skal vi gjøre vårt beste for å oppfylle ønskene:)

Ved arangementer trenger vi selvfølgelig hjelp til forskjellige ting,

Men regner med det er mange som stiller opp frivillig:)

Jeg jobber i Bodø for tiden så jeg skal stille opp og ha ett lite info møte sammen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo sette opp uke 1 Mo, uke 2 Mosjøen, uke 3 Bodø, uke 4 fellestreff et eller annet sted. Bare en tanke :)

Har dere andre treff, så utgår selvfølgelig det ovennevnte treffet som blir berørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo sette opp uke 1 Mo, uke 2 Mosjøen, uke 3 Bodø, uke 4 fellestreff et eller annet sted. Bare en tanke :)

Har dere andre treff, så utgår selvfølgelig det ovennevnte treffet som blir berørt.

Ikke så dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær er ett par bilder fra siste dagers jobb :)

cgai4bkwezqexwrr0pfw.jpg

i192pahbsbfecdgybqxb.jpg

Ferdi slipet og maskert til lakk (blir ikke lakket før søndag eller mandag, får se hva jeg gidder...)

6w85svim9av0n8ws52uh.jpg

6vyzslk1pb8kna16y6yi.jpg

Løsdeler ble ferdi lakket fredag med en vannvittig finish!

7wnc926azabf4vgmhb5e.jpg

dw7wu7g615bnphllwrm1.jpg

Støtfangeren må jeg lakke på nytt da jeg for en gangs skyld skulle ripe opp en nylakka fanger så måtte det jo være min egen! Go'helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...