Lamek Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Tror pinadø jeg må i komfirmasjon den 4-5 juni Tror nok jeg hadde droppet konfirmasjon å kommet meg på treff:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hvis du ser på medlemslista der inne, så er det to stk nord for Salftjellet (Rognan og Narvik). Resten er fra Mo, Mosjøen, Sandnessjøen og Brønnøysund. Til og med han ene fra Narvik har bodd noen år på Mo Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni? Hadde vært kult, da hopper jeg på fra Fauske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 er det flere klubber som er invitert på ACR bmw-treffet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Tror ikke mange av den yngre garde ser poenget med å betale medlemsavgiften. Jeg for min del synes det er greit med rabatt på merkeverksted og deler. Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni? Ja vi er flere som ønsker å melde oss inn men vanskelig når nettsiden har vært nede så lenge. Tror pinadø jeg må i komfirmasjon den 4-5 juni Ligger ny info om registrering her: http://www.bmwccnn.com/Innmelding/ Se dær ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Tror pinadø jeg må i komfirmasjon den 4-5 juni Tror nok jeg hadde droppet konfirmasjon å kommet meg på treff:-p Er på fruen sin side så skal prøve å forhandle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Når skal du techtyler mine hjulhus mikael? btw sist gang æ bytta fjæra bake trængte æ ikke press dem sammen, brukte bare 2 spætt å lura dem inn Kan ta det når du kommer heim Tenkte på å gjør det sånn.. men va redd før å skad hjulabua.. så æ tok heller å pressa dem sammen me fjærklemma.. før så å surr dem inn i høytalerkabla sku egentli bruk store biltema strips.. men det røk jo me en gang æ skrudde løs klemman førbanna søppel!! hehe sånn å forstå ja, kommet langt? blir den lav nok? E helt ferdig bake.. men venta på topplagran.. så det blir ikke før etter påske at det blir bytta framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 er det flere klubber som er invitert på ACR bmw-treffet ? Alle avdelinger i ccn er invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Er det noe treff i bodø snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Det er vel 3.-4. lørdag i mai? Det kan lamek svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 er det flere klubber som er invitert på ACR bmw-treffet ? Alle avdelinger i ccn er invitert. Har en kompis med Porsche som gjerne kunne tenkt seg å være med. Vet Porsche-klubben har vært invitert på BMWCCN's treff før, så lurte på om di er det i år også...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Er det noe treff i bodø snart? Siste lørdag hver mnd kl 13,00 på Esso Leira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Så da er det førstkommende lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Mange som skal til mo 1.mai på vårmønstringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 noen som har eller vet om en m50b25 hjerne fra e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 0261200413 er bosch nummeret på den du trenger, trenger du den for å feilsøke ? jeg har en slik men den er ikke til salgs, trenger den selv når jeg får motoren min sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå