Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Bærre å pass dæ, han holdt på å kjør inn nytt trimsætt på mopedn, så han sa "vest mopedn hadd vært innkjørt sku æ lagt mæ på hjul etter m3'n, han bryt jo aldri fartsgrænsa". Moped guttan får me sæ litt av kvært :D

Synes din e36 er noen av de penere e36 æ har sett, ikke helt lik med m3 front som alle andre :P Å gromme felger (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, så ingen med moped, men fikk et par audier etter meg i sentrum. Kjører inn bilen etter en lang vinterdvale, så presser den gradvis. Den nykker litt enda hvis jeg trør på for mye. Men er veldig mye bedre nå enn da jeg henta den. Bare å være tålmodig :)

MikaelR: Veldig pen E36 du har. Behold den hvis du har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30'n skal spinnes litt med :D Får du den redo før race til sommer treffet eller? :D

Dan: Han sto i krysset med terminal veien når du kom forbi ;)

Har aldri vært borti at biler må kjøres for og myke seg opp igjen etter vinterdvale. Har kansje noe med at min bil kariæere er rimelig kort med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S14 er nok litt spesiell sånn sett. Ingen bil å småkjøre med, da krangler og nykker den. Den skal brukes. Den har stått 7 mnd i skauen i temperaturer tidvis ned mot -30, så jeg hadde ikke venta at alt var 100% med en gang. Er bare å kjøre så løsner det temmelig raskt :)

Terminalveien ja. Fin plass å kjøre....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaska og polert bilene mine disse dagene, og da får du ikke tid til mye annet ;) Har innvendig igjen, men det blir en annen gang.

Mye BMW på Fauske ja. Syns miljøet bare øker og øker. Endel pent er det jammen også å hvile øynene på :)

Jeg for min del har lyst på Z4 3.0 i sort. Rålekre biler =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men JoCCe da. Hilser du ikke når du ser kjentfolk :P

Skjønner at det er kjipt uten lapp i det fine været som er nå. Artig å stelle litt med bilen for så kjøre en tur og nyte resultatet.

Legger ut et lite bilde av godbilen nypolert i vårsola + en liten oppgradering interiørmessig ;)

xsupd9mn98gmnnhmygni.jpg

sqr0pszzhr9u7jfikwzi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...