S.Hafsmo Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. Ja bbs ch blir litt kjedelig på en E46, men tenkte å prøve disse på E36'n å se hvordan det blir MEN, hvilken felger skal jeg kjøpe til E30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Fin Stance på e46'n forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Fin Stance på e46'n forresten Takk, den blir nok vakker nylakkert i jerez black når jeg orker å hive meg rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ser ingen ting av bildet du prøvde og laste opp, ang felger til e30 er det ja en hel masse og velge imellom hva med bbs RS, med senter i en eller annen snodig farge? så en e30 ratlook på Stanceworks-sidene som hadde turkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 http://www.m3forum.net/m3forum/image.ph ... 1220232639 Ser du bilde nå? Skulle ha turkis senter på e46'n meeeen...e30'n blir strøken bil så den må nok ha noe stilfult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. Ja bbs ch blir litt kjedelig på en E46, men tenkte å prøve disse på E36'n å se hvordan det blir MEN, hvilken felger skal jeg kjøpe til E30'n? Syns bbs lm kler e30 best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Ja de er faktisk ikke så værst:) Tror hvite alpina-felger hadde gjort seg til en litt tydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. Ja bbs ch blir litt kjedelig på en E46, men tenkte å prøve disse på E36'n å se hvordan det blir MEN, hvilken felger skal jeg kjøpe til E30'n? Syns bbs lm kler e30 best Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jeg kom over denne Bmw før ei uke sia mein det va en 3.0l CS å trur det går hær i bodø står noen hus bort før Dan, står en helt ny hvit 5serie der å fette fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje Bruker og hugge i bremsa jeg det som her skjed med denne eller har han bare hat uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger! Det e nu RS å e jo nesten kunn det Stanse folk bruka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger! Det e nu RS å e jo nesten kunn det Stanse folk bruka Ja har tænkt å bruk rs på e30'n heller førr å si d sånn...Ka mein du me stanse folk? Folk som stoppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger! Det e nu RS å e jo nesten kunn det Stanse folk bruka Ja har tænkt å bruk rs på e30'n heller førr å si d sånn...Ka mein du me stanse folk? Folk som stoppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger! Det e nu RS å e jo nesten kunn det Stanse folk bruka Ja har tænkt å bruk rs på e30'n heller førr å si d sånn...Ka mein du me stanse folk? Folk som stoppa? haha så morsomt stanceworks stil meint æ! liten skrive feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå