Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. ;)

Ja bbs ch blir litt kjedelig på en E46, men tenkte å prøve disse på E36'n å se hvordan det blir :D

MEN, hvilken felger skal jeg kjøpe til E30'n?

Skrevet

Ser ingen ting av bildet du prøvde og laste opp, ang felger til e30 er det ja en hel masse og velge imellom :) hva med bbs RS, med senter i en eller annen snodig farge? så en e30 ratlook på Stanceworks-sidene som hadde turkis :)

Skrevet
Er verdt det da. Virkelig flotte hjul, og i 18" sitter de som et skudd på E46. ;)

Ja bbs ch blir litt kjedelig på en E46, men tenkte å prøve disse på E36'n å se hvordan det blir :D

Syns bbs lm kler e30 best :)

Skrevet

Syns bbs lm kler e30 best :)

Lm er jo en av værdens mest oppbrukte felger!

Skrevet
I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger :roll: Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje :?

Bruker og hugge i bremsa jeg :)

det som her skjed med denne eller har han bare hat uflaks

8ow9iytbiq9ftc29u5sd.jpg

Skrevet

Det e nu RS å :wink: e jo nesten kunn det Stanse folk bruka

Ja har tænkt å bruk rs på e30'n heller førr å si d sånn...Ka mein du me stanse folk? Folk som stoppa?

Skrevet

Ja har tænkt å bruk rs på e30'n heller førr å si d sånn...Ka mein du me stanse folk? Folk som stoppa?

:lol:

Skrevet

haha så morsomt #-o stanceworks stil meint æ! liten skrive feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...