Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, ja så det der. Du dan holder vell på å fikser utpå huse ditt så æ inatt når æ kjørte førbi dær ;)

Huff... trasi med tili vår å bare veia, mens biln står å vente på lakk å dela.. å førern venta på å få tilbake lappen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja så det der. Du dan holder vell på å fikser utpå huse ditt så æ inatt når æ kjørte førbi dær ;)

Huff... trasi med tili vår å bare veia, mens biln står å vente på lakk å dela.. å førern venta på å få tilbake lappen :P hehe

Det er heldigvis ikke jeg som fikser huset utvendig. Det får andre gjøre. Har nok å gjøre inne.

Tatt påske eller? Artig med bare veier ja, men er ennå tidlig til å få på sommerdekkene. Vil ikke ha mer snø nå [-o<

MikaelR: Sliter du med bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo masse BMW i distriktet, så potensialet bør utvilsomt være tilstede. Jeg kommer garantert såfremt det passer :)

Har observert en sort E46 M3 ved flere anledninger på Fauske. Virker som det er en lokal bil. Sjelden bil å se. Vært moro og fått en nærmere titt på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg sikkert med på treff i bodø området hvis det blir noe av nermer sommeren, Med forbehold om at bilen er så halveis klar til den tid :lol:

Ja sliter litt med e36 min,, batteriet er altid tomt før strøm! har prøv å bytt batteri men det e like tomt før strøm når æ skal bruk den..

Min gjør akkurat det samme forresten fant ut av at det er noe med sentrallåsen som fusker på min. Var/er et rele underbaksete hos meg som står og klikker konstant når bilen er låst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo masse BMW i distriktet, så potensialet bør utvilsomt være tilstede. Jeg kommer garantert såfremt det passer :)

Har observert en sort E46 M3 ved flere anledninger på Fauske. Virker som det er en lokal bil. Sjelden bil å se. Vært moro og fått en nærmere titt på den :)

Har en kompis med en E46 M3, skal prøve å få han med hvis det blir noe av dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...