JoCCe Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hmm, ja så det der. Du dan holder vell på å fikser utpå huse ditt så æ inatt når æ kjørte førbi dær Huff... trasi med tili vår å bare veia, mens biln står å vente på lakk å dela.. å førern venta på å få tilbake lappen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hmm, ja så det der. Du dan holder vell på å fikser utpå huse ditt så æ inatt når æ kjørte førbi dær Huff... trasi med tili vår å bare veia, mens biln står å vente på lakk å dela.. å førern venta på å få tilbake lappen hehe Det er heldigvis ikke jeg som fikser huset utvendig. Det får andre gjøre. Har nok å gjøre inne. Tatt påske eller? Artig med bare veier ja, men er ennå tidlig til å få på sommerdekkene. Vil ikke ha mer snø nå MikaelR: Sliter du med bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 hehe, du har d ja jess har påske ferie nu så va i bodø å jobba å tjænt pæng t bimmern MikaelR har vell e30 å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ja sliter litt med e36 min,, batteriet er altid tomt før strøm! har prøv å bytt batteri men det e like tomt før strøm når æ skal bruk den.. har 2 e30,, men ingen av de er registret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Syns du ska ta å klistre prøveskilt på en e30 å ta den med på treff, så kan vi vis dan å m3'n ka så dug tehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Pass dere ellers tar jeg dere med dieselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 hehehe næi æ ska vær snill gutt, så lufta du m3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 jeg skal til bodø i sommer.. men ikke med noe bil.. men hadde vært gøy å sett litt på folka der oppe også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 ja, om du er der oppe når det er noe treff så Synd det ikke er noe spessielt liv med bmw treff ol i nord egeli :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 jeg melder meg på jeg vesst jeg ikke er på jobb, ferie.. Rognan her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 wuhu, muigens 4 stk nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 wuhu, muigens 4 stk nå hehe Ja dette tar jo heeeelt av....!! Må nok få leid inn vakter som kan dirigere all trafikk.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Er jo masse BMW i distriktet, så potensialet bør utvilsomt være tilstede. Jeg kommer garantert såfremt det passer Har observert en sort E46 M3 ved flere anledninger på Fauske. Virker som det er en lokal bil. Sjelden bil å se. Vært moro og fått en nærmere titt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Slenger meg sikkert med på treff i bodø området hvis det blir noe av nermer sommeren, Med forbehold om at bilen er så halveis klar til den tid Ja sliter litt med e36 min,, batteriet er altid tomt før strøm! har prøv å bytt batteri men det e like tomt før strøm når æ skal bruk den.. Min gjør akkurat det samme forresten fant ut av at det er noe med sentrallåsen som fusker på min. Var/er et rele underbaksete hos meg som står og klikker konstant når bilen er låst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Er jo masse BMW i distriktet, så potensialet bør utvilsomt være tilstede. Jeg kommer garantert såfremt det passer Har observert en sort E46 M3 ved flere anledninger på Fauske. Virker som det er en lokal bil. Sjelden bil å se. Vært moro og fått en nærmere titt på den Har en kompis med en E46 M3, skal prøve å få han med hvis det blir noe av dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå