Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Skal se om jeg finner tak i noen bilder av de iløpet av helgen, men felgene ser slik ut http://bmwguiden.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=90887 men de felgene blir ikke solg før jeg finner tak i noen 16" å nye vinterdekk eller snøen forsvinner så jeg kan sette på 19" igjen

tøff, 16'' ?

Er slike 17" som jeg har til vinterdekk. syns 225/45-17 blir litt mye på vinter.. har tenkt å bytte til 205/60-16 så må bytte til 16"

Høres fornuftig ut, hva tenker du deg for disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 1000lapp?

Ja dem er rette er bare kantkjørt og stygg?

Ja mener jeg på. er de jeg har på bilen nå. du vet ikke om noen 16" som ser greie ut som noen vil kvitte seg med?

korsn bil skal du ha dem på?

Har et sett med 16" med ok dekk.tell e39.. se første side på tråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 1000lapp?

Ja dem er rette er bare kantkjørt og stygg?

Ja mener jeg på. er de jeg har på bilen nå. du vet ikke om noen 16" som ser greie ut som noen vil kvitte seg med?

Men jeg kan ta dem når du legger om til sommerdekk, så har du sommeren på deg å finne deg nye vinterfelger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ta dem når du legger om til sommerdekk, så har du sommeren på deg å finne deg nye vinterfelger :)

Jepp den er grei;) skal prøve å få tatt noen nærbilder av felgene. Om du skal noe innover til saltdal eller noe så er det bare å si ifra å komme å kjike på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...