S.Hafsmo Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 hmm.. ny type bokser? de boksene man møter på vei inn til byen synes ihvertfall godt når den blinker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Det er 70 rett etter fotoboksskiltet (mot bodø) og til Kistrand, i alt ca 3 km. Masse påminnelseskilt er det ja, ETTER fotoboksene (mot Bodø). Vanskelig å se de første skiltene, men er vel et påminnelsesskilt før boksene tror jeg, og det burde jeg sett. Men men, skitt au Astri: 70 er så sakte, at skal du ta en forbikjøring kan passasjeren gå ut, gå på høyre side av bilen og sette seg inne igjen etter du har passert S.Hafsmo: Håper du har rett Dessuten kan det jo hende de ikke har stilt ned boksene enda. Det blir uansett 600 eller 1600 skulle jeg få bot, så ingen katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 hehe, bra jeg ikke er alene om å synes at farta mellom fauske og bodø er lav men men er bare å følge fartsgrensa det Vurderer og selge BMW'n nå :/ Men vet ikke hva annes jeg skal ha, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Vurderer og selge BMW'n nå :/ Men vet ikke hva annes jeg skal ha, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Da holder værtfall lappen meeen, sku jo egentli hatt nå me bmw 6'er under huven da E34 igjen? 50-60 ooo,- skal ha bruks bil ei stund nå, så ikke så dyr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Kjøp et billig rask, spar masse penger, og så kjøper du M3'n min neste høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Men M3'n er jo ikke særli til bruks bil da men rått er det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Det billige rasket er jo bruksbil, så kan du kose deg glugg ihjel med M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Da var jeg endelig kommet hjem fra trondheim med ferdig benket bil=) Jeg kommer nok på treffet med bimmern ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Minner på om Bodøtreffet 2. august! Program fra terminlisten på bmwccn.no/nordland: Oppmøte kl: 11:00 Saltstraumen, kafè, parkeringsplass for å ta bilder. (bilde finnes på nettsiden). Kl. 13:00: Vi kjører sammen til Luftfartsmuseumets parkeringsplass i Bodø. Kl. 15:00: Kjører i stor BMW-kolonne for bespisning hos Peppes Pizza i sentrum. Vel møtt! Vi blir mange BMWer denne dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Minner på om Bodøtreffet 2. august!Program fra terminlisten på bmwccn.no/nordland: Oppmøte kl: 11:00 Saltstraumen, kafè, parkeringsplass for å ta bilder. (bilde finnes på nettsiden). Kl. 13:00: Vi kjører sammen til Luftfartsmuseumets parkeringsplass i Bodø. Kl. 15:00: Kjører i stor BMW-kolonne for bespisning hos Peppes Pizza i sentrum. Vel møtt! Vi blir mange BMWer denne dagen! Hvem fra bodø kommer egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Veit ikke om jeg tørr å vise meg i "scabbIlakken" min men tror jeg kommer for og se på uansett så Skal alle dere kjøre til saltstraumen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 så fremt at det ikke skjer noe kommer ihvertfall jeg. får sikkert med meg en bmw kar til. fin kjøretur til saltstraumen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1946048&template=default Der var bilen lagt ut for salg :/ Noen med formeninger om hva jeg kan ta i pris for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå