Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Skal til bergen på søndag da S.hafsmo ;) men tror ikke jeg får plass til 4 felger til :) hehe.

mikaelR, vet ikke om noen andre som har e30 eller no e30 deler liggende? skulle hatt teppe og baksete rimelig fort, får å se åssen det passer med buret osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal hente 2 par felger ;) + masse deler osv, i "ny" e30'a, så blir desverre ikke plass til flere i bilen :(

Noen som vet om baksete til e30'n og teppe? :/

vet det står en e30 på skroten, har ellers en hel e30 du kan få kjøpe:P

noen som vet om opplagringsplass for bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var å så på den hvite e30'n på skroten, så kansje jeg henter delene fra den mens jeg leiter etter noe annet ;)

Får jo inn en e36 M3 på skroten nå, som selges i deler ;) S50 motor, girkasse, komplett skinn osv ;D mye snaks på den bilen ;)

Trollet_

Er det skruplass, eller lagringsplass du trenger? Skulle ønske det gikk å leie en plass med 2-3 biler, hvor det gikk å skru, uten og være redd får å bli robba får verktøy osv :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har skjedd endel her inne på bimmers mens jeg har vært audi mann i noen måneder ;) Men nå ble savnet får stort, så til helga skal jeg hente ny E30 til helga :D

Nytt 325 prosjekt, så er det noen som har bakseter, og dørktrek til 2 dørs e30 å selge? mikaelR hadde vell dele bil?:P

æ har dørtrekk i sort skinn og beige bakseter i stoff viss det kan være intressant...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...