MikaelR Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hold på å få bmw på veien igjen... skal på biltilsynet imorra å få senkefjæran gokjent.. så etterkontroll på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Da har æ vorre å fått gokjent senkesette på bil ... men fikk mangal lapp på eksosanlegget mitt de sa æ måtte sett på orginal eller eksos med tuv pappira Noen som har ligganes bakre eksosdel til en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Skal til bergen på søndag da S.hafsmo men tror ikke jeg får plass til 4 felger til hehe. mikaelR, vet ikke om noen andre som har e30 eller no e30 deler liggende? skulle hatt teppe og baksete rimelig fort, får å se åssen det passer med buret osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 skal du nedover og hente felger altså? du får si fra om du plutselig får plass til et ekstra sett felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 skal hente 2 par felger + masse deler osv, i "ny" e30'a, så blir desverre ikke plass til flere i bilen Noen som vet om baksete til e30'n og teppe? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 skal hente 2 par felger + masse deler osv, i "ny" e30'a, så blir desverre ikke plass til flere i bilen Noen som vet om baksete til e30'n og teppe? :/ vet det står en e30 på skroten, har ellers en hel e30 du kan få kjøpe:P noen som vet om opplagringsplass for bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ja var å så på den hvite e30'n på skroten, så kansje jeg henter delene fra den mens jeg leiter etter noe annet Får jo inn en e36 M3 på skroten nå, som selges i deler S50 motor, girkasse, komplett skinn osv ;D mye snaks på den bilen Trollet_ Er det skruplass, eller lagringsplass du trenger? Skulle ønske det gikk å leie en plass med 2-3 biler, hvor det gikk å skru, uten og være redd får å bli robba får verktøy osv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 i første omgang opplagring, men rimelig skruplass er jo heller ingen uting heller da:) ingen som har en mellomaksling som passer E30 med getrag 260 liggende ? (325i 1986) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 i første omgang opplagring, men rimelig skruplass er jo heller ingen uting heller da:)ingen som har en mellomaksling som passer E30 med getrag 260 liggende ? (325i 1986) Jo... har en liggenes i garasjen... skal se om æ finn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Ligg å venta på sesongen:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hmm, har skjedd endel her inne på bimmers mens jeg har vært audi mann i noen måneder Men nå ble savnet får stort, så til helga skal jeg hente ny E30 til helga Nytt 325 prosjekt, så er det noen som har bakseter, og dørktrek til 2 dørs e30 å selge? mikaelR hadde vell dele bil? æ har dørtrekk i sort skinn og beige bakseter i stoff viss det kan være intressant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 ingen som har noen E34 deler liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 er også med på en skruplass i bodø området noen aom vet om noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 det hadde gjort seg med en plass å skru ja. helst med løftebukk så jeg får bytta kassa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 hadde man hadd en plass å stå hadde vi ikke treng en bokk for å skifte kassa skulle nokk gådd greit uten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå