Dan Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 For å si det sånn: kommer vi nedover i stor kolonne får Mo-gjengen hakeslepp. Stort sett bare jeg som bruker å ta turen. Derfor jeg ikke har vært så mye på treff de siste to årene. Man blir lei av å kjøre så langt alene. Kjørte tur-retur Sandnessjøen på treff for et par år siden. Det var en laaang tur. Syns det er på tide at vi viser at det er større oppslutning i distriktet enn vi gir inntrykk av. Jeg er med, men tar nok dieselen. Kan fort bli lappløs med M3'n sprekkeferdig av abstinenser som man er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 hmm, synes du skal ta e30'n dan! Å dåkker ana ikke kor æ gleda mæ til torsdagen når ny e30'a kommer!! Står på hurtigruta nu, brodern har henta førr mæ! Så, på bodø treffet iår kommer jeg garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Får se om jeg har bilen da. Kan jo skje fort når det blir vår. Blir ikke annonsert før uti juni, men er mange i miljøet som vet at den er til salgs. Trodde du henta bilen i helga. Artig å vente på ny bil ja. Spesiell følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 i helga var jeg i kiel med jobben osv, skulle egentlig hente den på søndag, men brodern gjorde det får meg, siden han likevell er i bergen med hurtigruta ja det er det!! dagene frem til torsdag bilr nok lange hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 For å si det sånn: kommer vi nedover i stor kolonne får Mo-gjengen hakeslepp. hehe, det har vært rått å kommet samlet med 20 bimmere på rad å rekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 siden det er så stor entusiasme for dette mai-treffet på mo tror jeg nesten jeg må delta. tengte jeg skulle regne litt igjennom hva det koster og gjøre ferdig e30-prosjektet, har til nå kun motatt bud med gibort-pris, og da beholder jeg den like gjerne selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ikke meninga og lage noe dårlig stemning her, men hvis det skal være treff på acr, hvorfor kjøre idiot på offentlig vei og miste lappen på uforsvarlig kjøring? når man heller kan spare bil og adrealin til litt banekjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ikke meninga og lage noe dårlig stemning her, men hvis det skal være treff på acr, hvorfor kjøre idiot på offentlig vei og miste lappen på uforsvarlig kjøring?når man heller kan spare bil og adrealin til litt banekjøring:) sant, sant. er jo mye "tøffere" å ankomme mo i samlet flokk dette må vi da klare å få til ? blir jo bra bare å ankomme mo med 10 stk, mn hadde jo hvert rått å hvert rundt 20 stk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ikke meninga og lage noe dårlig stemning her, men hvis det skal være treff på acr, hvorfor kjøre idiot på offentlig vei og miste lappen på uforsvarlig kjøring? Fordi det er steike artig å kjør gris iblant Neida, men 1.mai-treffet på Mo er ikke noe banetreff. Det er en stor vårmønstring for flere grupper. Både motorsykkel- og amcar-klubber deltar. For ordens skyld står hver klubb sammen, så det er lett å se hvor man hører til Personlig er jeg fornøyd om det så blir bare fem biler nedover, men bør nok være tosifret antall skal det vekke litt oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 vi får bare ta et lite "treff" her i bodø en ettermiddag å se hvor mange som kommer da og ta det derifra fleste tar seg sikkert friheten til å kjøre en snartur neddåver til mo 1 Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hmm.. håper jeg er hjemme når tiden kommer da. hadde vært gøy å være med nedover en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kunne vært skøy får se om alt klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 har lært å ikke kjøre svin lengre så Å klubb treff er altid morro, møte folk med samme interesse å se på andres biler MEN, å ha ett treff i bodø før mai? da må vi jo komme på vinterhjul ;D hehe å det er ikke noe stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 vi må da vel kunne få på sommerhjula før mai? har jo nye hjul liggende og gleder meg som en unge til å få testa de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Blir gromt det der, Hafsmo Personlig er jeg lite lysten å kjøre til Bodø i saltlake, så det utgår. Må vente til sommerdekka er på. Satser på oppstart av M3'n i påska. Da SKAL jeg ha vår! Fanken for et drittvær det er. Satte meg fast utenfor huset da jeg kom hjem i går. Kjørte rett i en skavel Alt er hvitt, så håpløst å se noe. Nå vil jeg ha vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå