S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hadde håpet på sommer til påska ja. satser på at den globale oppvarminga har gjort jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hei alle fra nordland:o) artig tråd det hær. jeg har god kontakt med kna bodø så hvis det er interesse for det kan jeg prøve å få igang et autoslalom løp i bodø. det er veldig gjenomførbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hei alle fra nordland:o) artig tråd det hær. jeg har god kontakt med kna bodø så hvis det er interesse for det kan jeg prøve å få igang et autoslalom løp i bodø. det er veldig gjenomførbart dette hadde hvert rått å fått til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Harrusett blussa sjikkelig med liv i denne lange "nordlandske off topic tråden" Autoslalom hadde vært noe Kunne hatt det kombinert med ett treff? evt hvor kan vi ha dette? Kunne jo hatt en samling, i bodø, å kjøre samla til Mo 1 mai, så ei samling får bmw' i salten, en liten stund etterpå med autoslalom og bilsnakk? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Harrusett blussa sjikkelig med liv i denne lange "nordlandske off topic tråden" Ja, nesten 600 svar i en treffråd uten et eneste treff er ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Var jo treff ifjord Men jeg var bmw løs da Må få igang noe mere aktivt miljø her oppe. Hva med bodø gatebil, noen som kjenner til de? har de evt verksted å stå på å bruker å møtes på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Var jo treff ifjord Men jeg var bmw løs da Må få igang noe mere aktivt miljø her oppe. Hva med bodø gatebil, noen som kjenner til de? har de evt verksted å stå på å bruker å møtes på eller? Det treffet i fjor kom som et initiativ fra BMWCCN avd. Nordland, så noe bimmers-treff var det strengt tatt ikke Var ikke mange fra bimmers å se heller. Fullt mulig å få et kjempemiljø i Salten hvis man bare vil. For biler er det nok av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Var jo treff ifjord Men jeg var bmw løs da Må få igang noe mere aktivt miljø her oppe. Hva med bodø gatebil, noen som kjenner til de? har de evt verksted å stå på å bruker å møtes på eller? kjøpte en prelude en gang, der det sto bodø gatebil med store bokstaver i frontruta, var.....jævlig snar framme med komfyrskrapa og fjerna det... ser SOMREGEL japansk kjeks med neonlys, alu vinge, 3 meter plast hengende ned rundt bilen, gjennomsiktige japselykter, loff-potte og 1,4-1,6 liters motorer lainet opp på rekke å rad utenfor shell på deres såkalte "streetmeats", nevner selvfølgelig ingen navn:P men et litt mer seriøst bmw-treff må vi da kunne ordne, bare synd det er så jævlig kaldt på denne tiden av året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 hehehe god beskrivelse egentlig Er jo egentli en bil klubb får "jap crap". Så skulle ønske det var litt mere slik som konseptet til Gatebil, med bane treff, og bane biler med skilt og litt pulver i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg er med på og få organisert ett BMW treff i bodø hadde vært skøy og se hvor mange vi kunne fått til og stille men da må vi nesten vente til sommer hjula kan settes på S.hafsmo som er en god kompis av meg har noen feite hjul til sin 540i som han kjøpte på forumet her tror han ville likt og få stille med sommer hjul som de fleste av oss vill Kansje i midten av april??høres det greit ut?? blir enig om dato og så kan vi møtes ved for eks city nord?god plass der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 høres abolutt ikke ut som noen uting det nei:) var forøvrig på isen idag, var en 320ci blå, og en e46 sølvgrå tuoring på banen som jeg så, var sinnsykt artig, skal se om det ikke blir noen bilder her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Er det sommerdekk føre i midten av april da? Da må jeg isåfall henge i om jeg skal ha e30'n klar til da Er ribba innvendig nå å klar til innvendig lakk, å MASSE gjenstår Så om dere vet om en e30 i bodø som er delebil, evt komplett interiør, teppe, midtkonsol, baksete å litt til så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Er det sommerdekk føre i midten av april da? Da må jeg isåfall henge i om jeg skal ha e30'n klar til da Er ribba innvendig nå å klar til innvendig lakk, å MASSE gjenstår Så om dere vet om en e30 i bodø som er delebil, evt komplett interiør, teppe, midtkonsol, baksete å litt til så rop ut Håper det står 2 stk på skroten som er en del deler på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 kommet en nå nettopp? var der får en uke siden, å da fant jeg kun en hvit cupe? oppå en anna bil innerst med gjærdet men de skulle ta den frem å sette den til side til jeg fikk tatt det jeg trengte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Mener jeg hørte at det sto en svart 2 dørs og.men kan hende det er feil.den hvite har jeg sett Noen som kan tenke seg og få til ett bmw treff i slutten av april?? i Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå