JoCCe Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 har og hørt om den svarte, men så den ikke, så er vell kansje borte nå I slutten av april er jeg med på ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 ok får spre ryktet da så håper vi på godt oppmøte! blir enig om dato i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 hehe ja. Men, hvor er alle aktive her på bimmers? dan, mikaelR, frode30, s hafsmo osv? Kun jeg som kjeder meg litt før jeg kommer skikkelig igang med prosjektet kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Gi blaffen i Bodø da! Stemmer for bimmers treff i Verdal'n http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=558457 Hvis jeg ikke svarer på en stund er jeg allerede underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Gi blaffen i Bodø da! Stemmer for bimmers treff i Verdal'n http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=558457Hvis jeg ikke svarer på en stund er jeg allerede underveis missunelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Mener jeg hørte at det sto en svart 2 dørs og.men kan hende det er feil.den hvite har jeg sett Noen som kan tenke seg og få til ett bmw treff i slutten av april?? i Bodø yes, er med på treff i slutten av april da kan vi jo "planlegge" turen til mo 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Høres bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 hehe ja.Men, hvor er alle aktive her på bimmers? dan, mikaelR, frode30, s hafsmo osv? Kun jeg som kjeder meg litt før jeg kommer skikkelig igang med prosjektet kansje Jepp de er vell de som er aktive her på forumet S.hafsmo er en god kompis av meg,så han er definitift med men må være mange flere i bodø som ikke er på forumet Deepdish er fra bodø og er aktiv..sikkert med han og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Er her iblant når jeg ikke er på finn.no og snoker yes, er med på treff i slutten av april da kan vi jo "planlegge" turen til mo 1. mai God idé. I tillegg er det banetreff lørdag 23.mai. Porsche klubben har invitert BMW klubben til kjøring på ACR. Sjekk terminlista her: http://www.bmwccn.no/nordland/Terminliste.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Høres bra ut da håper jeg det kommer en BMW til ACR som grise banker 911 M3 yngve har sagt han kommer til sommern med hulken det gleder jeg meg til!tror ikke det er noe som tar han der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Høres ut som det er en del treff på ACR i sommer! Kor mange er det utenom Sommertreffene? E ikke aktiv på bmwccn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Mener jeg hørte at det sto en svart 2 dørs og.men kan hende det er feil.den hvite har jeg sett Noen som kan tenke seg og få til ett bmw treff i slutten av april?? i Bodø yes, er med på treff i slutten av april da kan vi jo "planlegge" turen til mo 1. mai kommer jeg også vi kunne jo oxo finne ut hvor mange som vil delta på autoslalom. vi arangsjerte autoslalom for noen år siden,men ingen turte å kjøre men jeg er bra sikker på at noen hær inne blir å røyklegge banen jeg blir å kjøre med rallycross bilen. så da får æ jo vist frem den oxo.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Se her ja! ;D Lørdag 25 April? er siste lørdag før fredag 1 mai Bare ett forslag, om det er regn å is å dritt ute blir det ikke like morro som sol. Hvor kan man evt møtes får å samles å snakke å se litt på biler på en lørdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 dæven, her hadde det jo vært litt liv. slutten av April skulle vel ikke være umulig å gjennomføre, men da bør det helst vært bært på veiene en stund så jeg får henta hjula mine. og dekkbrenning blir vel mest bare aktuelt om jeg får tak i kassa mi. banekjøring med automatgir tror jeg blir trasige greir.. men anyway, blir det noe i byen skal jeg alltids klare å skli innom en tur. akkurat hvor det gjennomføres er vel ikke så viktig, det er jo ikke så mange biler her at vi lager kork på firfelten.. men man kunne jo alltids begynt f.eks nede på kaiet, for så å kanskje tatt en kopp kaffe og litt bilprat på brygga. slikt kan man jo ta på gefyren og. bare parkere der alle får plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Høres ut som det er en del treff på ACR i sommer! Kor mange er det utenom Sommertreffene? E ikke aktiv på bmwccn... Er heller ikke aktiv der, men det trenger du ikke være. Følg med på sidene til Nordlandsavd. Kan fort skje endringer. I fjor dukket det opp to banetreff på høsten som ikke var planlagt. Ser også at de skal ha egen stand på Sommertreffet, så det er en aktiv klubb Når det gjelder treffet i april bør det være sommerføre, ja. M3'n står på sommerdekk, så får heller ta 520'n skulle det bli nødvendig. Hafsmo: Går vel fint å kjøre på bane med automat? Blir ikke helt det samme kanskje, men går til nød an skulle jeg tro Det som er moro med banekjøring er at du trenger ikke den største motoren eller kjøre raskest for å få utbytte av det. Det er kjempeartig uansett Jeg kjørte som en sinke med M3'n i fjor, men storkoste meg på banen. Tar litt tid å venne seg til sporvalgene, men når de sitter kjører du bare fortere og fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå