Trollet_ Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 kjørte raskeste rundetid 2.03 på sommertreffet i juni ifjor, dette med orginal e30 325i med ELENDIGE dekk. kjørte 2.19 på en orginal 106hk accord for 2år siden, dette med gode dekk da. selv det var svinartig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 jocce: var igår og skulle ta frontruta fra den hvite e30'en som står på skroten, da var den selvfølgelig blitt knust. han bak disken sa at det hadde vært innom en som hadde "freda" interiøret (deg) men bilen ville bli klemt i løpet av de første dagene, så du burde være snar. var innom igår altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hehe ja var innom idag, så skal rett etter jobb å hente interiøret før den blir pressa så begynner bilen å ta form, da er det "bare" karosseri jobb, å lakkering igjen.. sveisinga er gjort hehe ruta har jo vært knust lenge? får det var snø å dritt inni den får 3 uker siden åsså :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 var innom for ca 1mnd siden, da sto den sammen med alle selvplukkbilene og var ganske hel og pen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Ingen som sikla etter M3 delan som ligg på skroten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hehe e36'n Er vel en S50motor, komplett interiør osv? hørte han lurte på om ikke jeg var interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 man kan gjøre fine kjøp på skroten der. en kompis av meg kjøpte en nissan sunny GTT motor, gir, skjørter, seter osv. for 700,- får bare hente motoren og selge den igjen her på forumet. evt. stappe den inn i en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Joda, tanken har slått meg, siden de på dompen ikke har anelse om hva den er værdt meen.. vet nå ikke helt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 blir sikkert kaldt å få ut motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 e36 m3....tenker dere da på den røde? så den sto oppe i stabelen med biler som skulle i pressa, da var motor, gir, driv-verk borte... stort sett kun ramma igjenn... har forøvrig massert inn hele skinninteriøret (530'en) i elefant-voks etter og ha rensa det (kan ikke bruke bilen på 2 dager), så kjører e30 idag, hærlig med sol og snøfrie veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 snakka med de idag, når jeg var å henta litt til e30'n 40k får s50 motoren med ledningsnett Mnjaa, er jo ikke helt tørt å isfritt, er vått på veiene enda, å oiggfri dekk.. blir glatt hehe men klarte ikke dy meg, så har vært å lufta e30'n litt ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 sitter og tenker på om det e rein skam og ha volvo som firma bil når det e bmw som er den store i minne tanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 40k er den da faen ikke verdt spør du meg. var det en 3.2 det der? hehe. greit å kjøre volvo innimellom så man får føle hvor innigranskogen mye bedre det er å kjøre BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 forresten, er det noen her som kanskje kjenner noen som kunne tenkt seg å lakkere bilen min svart? i dobbel forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Er en S50 på 3,2l ja 40k inkl girkasse og diff, det går jo greit men.. hehe Hel lakkering av bilen utvendig? er bil lakkerer, men har alt får mye og gjøre til å påta meg en hel lakkering nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå