Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

er enig i at svart er litt kjedelig. men jeg har alltid hatt en greie for svarte biler, og tror jeg kommer til å angre om jeg bruker så mye penger på lakkering, uten at jeg velger den fargen jeg egentlig vil ha. bare fordi det er så mange som har den.

er jo ikke så dum den blåfargen bilen har nå, men tror det hadde blitt sabla bra med svart bil og svart senter på nyfelgene.

så en svart Rx7 med Work Meister S1 som hadde sort senter. og det var bare utrolig flott å se på.

kombinert med coilovers og sorte DE blir det sikkert bra. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda vi har fargekart på fargene ;) MEN det blir så mange, å vanskelig og se for seg åssen den fargen vil bli på en hel bil ;) Sitter på jobb nå å pønsker enda litt på farge på e30'n. ikke lett og finne den perfekte ;) hehe

Ikke noen som har calippere til e30 325 og selge, og baksete og teppe i cupe'en? :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer alt ann på da ;) Fra 20k til 60, kommer an på om den er demontert, mye steinsprang osv ;)

Meeen, ta det svart ;D hehe

Mnjaa, er en jeg vet har baksete og belter, men han er ikke interisert i og sende, å på fauske har jeg ikke fått tak i de på skroten. Ikke noen fra fauske her som vet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjører hjem nesten hver helg, men når jeg kommer er det stengt ;)

Men skal prøve og ringe de igjen, prøvde engang før men fikk ikke svar, så glemte jeg og prøve mer ;) hehe Så takk får at du minna meg på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme tullingene holder til på Fauske også. Vasker heller bilen i maskin for å si det sånn :P Sånn går det når hvem som helst kan starte butikk uten å ha peiling på hva dem driver med :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om noen av dere leste papir utgaven av AN idag ang saken om bilvasken. Sto ett avsnitt nederst der sjefen hadde ut talt at transportøren hadde tatt feil, å at ingen på Smart Bilpleie kunne norsk. Å på neste side var åverskrifta "Innvandrere i Bodø flinke i norsk"

Måtte smile litt under mårra kaffen da ja;) hehe

Ble litt OT her, men er jo nordland/bodø snakk værtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme tullingene holder til på Fauske også. Vasker heller bilen i maskin for å si det sånn :P Sånn går det når hvem som helst kan starte butikk uten å ha peiling på hva dem driver med :roll:

Jepp :roll: noe ingen for int for bil kommer til og gjøre :D talent løst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...