S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 er enig i at svart er litt kjedelig. men jeg har alltid hatt en greie for svarte biler, og tror jeg kommer til å angre om jeg bruker så mye penger på lakkering, uten at jeg velger den fargen jeg egentlig vil ha. bare fordi det er så mange som har den. er jo ikke så dum den blåfargen bilen har nå, men tror det hadde blitt sabla bra med svart bil og svart senter på nyfelgene. så en svart Rx7 med Work Meister S1 som hadde sort senter. og det var bare utrolig flott å se på. kombinert med coilovers og sorte DE blir det sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Joda vi har fargekart på fargene MEN det blir så mange, å vanskelig og se for seg åssen den fargen vil bli på en hel bil Sitter på jobb nå å pønsker enda litt på farge på e30'n. ikke lett og finne den perfekte hehe Ikke noen som har calippere til e30 325 og selge, og baksete og teppe i cupe'en? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hørt på fauske om de kan ha noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 noen som veit hva det faktisk koster å få en bil lakkert hos lakkerer? på dagtid. er det ingen her på forumet som sende no interiørdeler til deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Kommer alt ann på da Fra 20k til 60, kommer an på om den er demontert, mye steinsprang osv Meeen, ta det svart ;D hehe Mnjaa, er en jeg vet har baksete og belter, men han er ikke interisert i og sende, å på fauske har jeg ikke fått tak i de på skroten. Ikke noen fra fauske her som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 er da ikke verre en og kjøre dit en tur da:P tlf.nr er 75 64 54 60, tar sikkert telefonen hvis du ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hehe, kjører hjem nesten hver helg, men når jeg kommer er det stengt Men skal prøve og ringe de igjen, prøvde engang før men fikk ikke svar, så glemte jeg og prøve mer hehe Så takk får at du minna meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 hehe, der kom jeg på at jeg skulle ringe skatteetaten, gjensidige og naf bil-lån i en uke nå selv takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Fikk tak i dem idag, å de hadde ikke. Men haster ikke sånn med teppe og baksete, er værre med bremsene mine, er ikke helt på topp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 får å va litt O.T. nån som har nån 18" fælgæ mæ e46 impress å sæll? bre send mg ein PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Nære på http://www.an.no/nyheter/article4190515.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Nære på http://www.an.no/nyheter/article4190515.ece Hadde blitt HELVETE hadde det skjedd med meg alle som kjører BMW ikke sett bilen inn på den sjappa dær!har observert sammen med en annen på dette forumet at de dunket døren i en av betong søylene der inne i hallen på en ny golf uten og bry seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 De samme tullingene holder til på Fauske også. Vasker heller bilen i maskin for å si det sånn Sånn går det når hvem som helst kan starte butikk uten å ha peiling på hva dem driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Veit ikke om noen av dere leste papir utgaven av AN idag ang saken om bilvasken. Sto ett avsnitt nederst der sjefen hadde ut talt at transportøren hadde tatt feil, å at ingen på Smart Bilpleie kunne norsk. Å på neste side var åverskrifta "Innvandrere i Bodø flinke i norsk" Måtte smile litt under mårra kaffen da ja;) hehe Ble litt OT her, men er jo nordland/bodø snakk værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 De samme tullingene holder til på Fauske også. Vasker heller bilen i maskin for å si det sånn Sånn går det når hvem som helst kan starte butikk uten å ha peiling på hva dem driver med Jepp noe ingen for int for bil kommer til og gjøre talent løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå