S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Flere som vill ha sommer hjulene på ?hehe har lyst nå..vist man kunn kjører i byen så går det sikkert men er en del bakker opp til meg så er skeptisk på va april kommer med av snø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg skal ha nytt batteri til M3'n og det blir kjøpt inn snart. Fortsetter dette været må jeg få til en oppstart om 14 dager regner jeg med Sprekkeferdig? Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Så Frode30 i byen igår, å det så ut som den rulla på sommerdekk? Er veldig frista til å legge på mine, men må vell vente til bilen er ferdig, og det slutter å snye på natta :/ Vil ha MAI nå. Enda klar for 1 mai treff på ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 den røde turbo E30'n? antar den alltid står med sommerhjula på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Ser fram til å sett på sommerhjua.. men har ikke trua på at det blir i nærmest framtid været er før utstabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 frode får vinterfelger og dekk hos meg idag:) sikkert godt grep med eldgamle 185 piggdekk og over 400hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Hehe, skal bli gnist sprut og røyk da Er ikke frode noe aktiv her på forumet lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 han driver vel enda og fikser på bilen til kjærringa:) golf 2 td var på nesna og henta sommerhjul på fredag, må inrømme at det klør i fingrene etter og sette de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 hva slags hjul har du hentet? til E30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hentet et sett tsw mondello 19x10.5 bake med 275/30-19 og 19x9.5 med 265/30-19 framme til stasjonsvogna. vet det blir litt "autopartslook" siden det ikke er orginale bmw felger som jeg helst skulle hatt, men det er så sabla dyrt:P solgte e30'en for et par dager siden og angrer allerede som ei bikkje. har forøvrig enda flere e30 deler liggende som selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 ai. 265 fremme er drøyt da. har du et bilde av hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 ja vet, kommer vel ikke til og kjøpe så breie dekk neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Er fortsatt her jeg Har vært et par turer med bilen i forrige uke, men nå står den demontert i garasjen, klar til ombygging igjen! Den bilen spinner uansett hvilke hjul jeg setter på Hva skjer 1.mai?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ser på bmwccn at porcheklubben inviterer til banetreff 23 mai! Kan bli gøy å kjøre fra et par porcher Men har ikke time i benk før begynnelsen av juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ingen som treng en arbeid bil? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå