Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

hva slags vinterfelger har du på M3'n da?

16" BBS. Spesifikasjonene regner jeg med er 5x120 med ET27 siden det er originalt. De har vært lagret i kjelleren i 2 år og ikke vært i bruk av meg, så de er rene og pene. Usikker på hva de er verdt, men kan sikkert finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne jo være at du hadde lyst på noe til E39'n. ;) men sleng det ut her når du har funnet ut en pris da! så kan jeg jo vurdere det.

nå har jeg forøvrig kommet til landet igjen. ikke akkurat noe sommerdekkføre her nei. ;) men steike det skal bli godt å dra 540'n ut av garasjen etter 9 uker på sjøen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at M3'n blir solgt i år og 520'n neste år, så ønsker ingen oppgraderinger på noen av bilene.

Men kan slenge ut noen bilder av felgene og pris når jeg bestemmer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skal kjøpe auda :lol: Nei fysj :-&

M3'n blir nesten ikke brukt, så ser ikke poenget med å ha den. 520'n begynner å få litt høy km.stand, så tenkte å selge før den taper seg for mye i verdi. Synd, for jeg liker den bilen veldig godt. Få E39 med det utstyrsnivået. Tenkte å ha bare en bil en stund og se hvordan det går. Kan jo bare kjøre en bil av gangen uansett ;) Men er jo mye snadder å velge blant. Sikler litt på Z4 3.0i for tiden. Sto en strøken en på Konghelle i høst, men var ett år for tidlig :(

Felgene er solgt forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ;D

Endelig var bilen lakka.. innvendig ;) hehe

Blir klar til lakk utvendig i morgen så. Så endeli ser jeg lyset i enden av tunnelen, får har jobba å styrt MASSE i det siste får å få en e30 sånn som jeg vil ha den ;)

SÅ nårtid skal vi ha treff i bodø? Si en dato så vi har noe å gå ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ;D

Endelig var bilen lakka.. innvendig ;) hehe

Blir klar til lakk utvendig i morgen så. Så endeli ser jeg lyset i enden av tunnelen, får har jobba å styrt MASSE i det siste får å få en e30 sånn som jeg vil ha den ;)

SÅ nårtid skal vi ha treff i bodø? Si en dato så vi har noe å gå ut ifra?

Hørte du hadde samme planan som han Mats :lol: (han som er utplassert hos dokker) ødela litt av hannes planer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mnjaa ;) Men nu har jo æ alle delan æ vil ha, å e kommet igang ;) Men gjør jo ikke nåkka pm han laga sin sånn så han vil, bi jo anna farge, å han har en pre facelift bil ;) så det går nok bærre godt :)

En bitte liten smake bit av e30'n

0qg81qlubm7n32wrfaaz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mæ ett lite sjokk idag.. kom ut å så at bil va tilgrisa av noe som ligna på borrestøv eller fin kalk.. men fant ut at det va veisalt :shock: va over HELE bil.. må ha ligge bak en saltbil eller noe sånt igår :(

dro rett på Shell å vaska bil godt

00qxamhdeg2aspj53hk9.jpg

waxrjosp0tfr7yw10kl8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tvil om at det der er veisalt ja. Jævla svineri. Skulle sendt verkstedsregninger til staten når man bytter deler som er rusta bort. Når jeg igjen en saltbil er det forbi omså med livet som innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...