Andreas23 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg skal nedover, men kommer til å dra på torsdagskvelden. Hvis jeg har bimmern enda da....ingen her som er interessert i e39 528? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hviss du leser litt lenger opp så ser du at det er e34n min det er snakk om;) E30n er til full restaurering igjen.. I see. følger ikke helt med jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Andreas: bor du i garnveien? Synes nemlig jeg har sett bilen din utfår dær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg kjørte hjemmefra kl. 06 et år for å rekke et treff i Sandnessjøen. Var temmelig gåen når jeg skulle kjøre hjem 12-13 timer senere Dere fra Bodø bør kjøre om Misvær. Sparer litt tid og ikke minst fotobokser Spar 5 min og få et par tusinger i regninger på kjøpet. Den veien er ikke akkurat av de beste... Mulig den veien ikke er av de beste på denne årstiden, men om sommeren er den helt grei og ikke minst inviterer den til inspirerende kjøring for de som liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Men ett uhøytidelig treff i bodø før 1 mai skulle gått ann? :)Eller vil det bli dårlig oppmøte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Men ett uhøytidelig treff i bodø før 1 mai skulle gått ann? :)Eller vil det bli dårlig oppmøte da? Litt tidlig kanskje..? For meg ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Så lenge det kan bli når sommer dekka kan monteres håper på like etter påska.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja, så det var meldt -5* i neste uka, så da skal bilen få stå Men når det er blitt TØRRE veier og sommerdekk føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Æ e møkkalei vinten.. savna varmt vær å sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 vi får ta det treffet når sommerhjula er på! skal nedover og hente hjula rett etter påske, så jeg er med etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg må uansett få ta forbehold om tilstanden på M3'n etter vinterlagring. Ser ut som den blir stående en stund til iallfall. Må ha nytt batteri også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Men ett uhøytidelig treff i bodø før 1 mai skulle gått ann? :)Eller vil det bli dårlig oppmøte da? Litt tidlig kanskje..? For meg ivertfall.. hehe.. bare å kom en racing Golf vis ikke e30 er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Men ett uhøytidelig treff i bodø før 1 mai skulle gått ann? :)Eller vil det bli dårlig oppmøte da? Litt tidlig kanskje..? For meg ivertfall.. Blir for tidlig for min del også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Men ett uhøytidelig treff i bodø før 1 mai skulle gått ann? :)Eller vil det bli dårlig oppmøte da? Litt tidlig kanskje..? For meg ivertfall.. hehe.. bare å kom en racing Golf vis ikke e30 er ferdig Hehe, det er kjerringa sin bil;) Har jo corollaen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 prøvde ny-sommerhjula på for 2 dager siden jeg, hovedsaklig for og sjekke at det ikke subbet noen plass. så må vel legge om igjenn idag hvis jeg får tid. opplevde forøvrig et underlig syn imorges, som jeg nesten må dele med dere. da jeg kom ut var ALLE rutene åpnet helt opp, takluka sto på vippen og bilen var låst opp første jeg tengte var at noen hadde brutt seg inn i bilen, men hvem åpner ALLE vinduene, og takluka? for og komme seg inn i en bil? så tengte ikke mer over det og skrudde av alarmen, satte meg i bilen, heisa igjenn alle rutene, takluka og kjørte til jobb. man får ikke åpnet rutene uten og sette på tenninga, og nøkelen la trygt på nattbordet mitt. reservenøkkelen ligger i en skuff hjemme hos gamlingene. kom til og tenke på om det måtte være kontaktfeil en eller annen plass eller om jeg har vært te og gått i søvne inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå