MikaelR Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Va også på Fast and furious 4... helt grei film.. va kansje mye japse plast racing bila ute å kjørte etterpå.. ikke vanlig å se 4 skylina i sentrum samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Va også på Fast and furious 4... helt grei film.. va kansje mye japse plast racing bila ute å kjørte etterpå.. ikke vanlig å se 4 skylina i sentrum samtidig.. 4 skyline?? Noen som vet om det er noe futt i den hvite? Savner ltt motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 3 eller 4.. huska ikke helt 2 svarte og 1 hvit... mener æ har hørte at den hvite har 400-500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Fast and furious 4 var bra:)mange japse biler som kruset rundt glasshuset etter filmen;)Trollet.var det din e 30 jeg så ett glimt av opp forbi sas hotellet?syns den var lik..? har desverre solgt e30'en min, er downpipe her på forumet som har den nå. går enda i byen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Skal vi ta ett lite Bmw treff første helgen etter påsken? noen som kunne tenkt seg det eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 ÅÅÅ, sku jo vært i byen å kjørt litt igår i fin være æ åsså. Men ett lite treff kan æ bi me på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 ok lørdag første helgen etter påska da?kan stå med city nord eller no?godt med plass dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 S.Hafsmo: Ser du kjenner noen kompiser av meg! Ronald, vidar og jon arne.. Gått i klasse meg dem eller?? Og så er vi like gamle;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, Er du lofotværing? Joda, kjenner de karene der, har vel gått i samme klassen som de i 3 år. Er det noen av dem som fortsatt bor her i Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, Er du lofotværing? Joda, kjenner de karene der, har vel gått i samme klassen som de i 3 år. Er det noen av dem som fortsatt bor her i Bodø? Lofotværing jeg ja! Har kjent ronald og vidar i 15 år. Vidar bor i byen, Ronald bor i trondheim og john bor i lofoten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 da er du vel medlem av lofoten gatebil og? ikke tilfeldigvis du som hadde en grå E30 med "Lofoten gatebil" skrevet nedover siden? Veit du hva Ronald gjør for tiden? sist jeg snakket med han jobbet han fortsatt i Wilhelmsen, men har ikke hørt noe fra han siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 da er du vel medlem av lofoten gatebil og? ikke tilfeldigvis du som hadde en grå E30 med "Lofoten gatebil" skrevet nedover siden?Veit du hva Ronald gjør for tiden? sist jeg snakket med han jobbet han fortsatt i Wilhelmsen, men har ikke hørt noe fra han siden.. Den bilen du tenker på er jonas sin, en e30 318is med sølvskrift på siden. Er ikke med i klubben nei.. Ronald jobber på hurtigruta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen? Ja nå jobber vel alle på hurtigruta ja! Haha, ja jeg var fast interiør i "lofothuset" ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hmm.. rart jeg ikke har møtt deg der da? antar du traff Frode som gikk i klassen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå