BMWe30 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Æ har en åpen diff med 4.27 utveksling liggende, viss du er ute etter aks=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Ka e isåfall fårskjelln på min diff nu, å en åpen diff? Dette er noe jeg ikke kan mye om så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 En åpen diff har ingen brems eller "sperre" som noen sier. Viss du vrir på ene utgående aksling og det andre hjule går samme vei, har du diffbrems på din. Du vil også kjenne motstand viss du prøver å holde igjen den andre akslingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Er ute etter kjørbar bil til jeg finner noe nytt. Litt kjedelig med en som ikke sperrer, slik at den spinner på ene hjulet bare, men får satse på at den gamle kan sveises å burnes med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Er ute etter kjørbar bil til jeg finner noe nytt.Litt kjedelig med en som ikke sperrer, slik at den spinner på ene hjulet bare, men får satse på at den gamle kan sveises å burnes med hehe Man sveiser ikke en original lamelldiff bare så du vet det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 trur ikke det e så mye å gjør med den. Noen som veit om diff med spærre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 trur ikke det e så mye å gjør med den. Noen som veit om diff med spærre? Den er jo åpen.. Og kan faktisk sveises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jo, men ska ikke ha sveisa bak aksling, slit væll endel på bakstell det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gatebil til Bodø 11. Mai!!! http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 05f6b152d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gatebil til Bodø 11. Mai!!! http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 05f6b152d5 Da må vi stille sterkt med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 hmm.. 11. Mai må vel sommerhjula og coiloversa være på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gatebil til Bodø 11. Mai!!! http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 05f6b152d5 Da må vi stille sterkt med BMW Til da skal jeg være ferdig med min bil! Det er 100% sikkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 blir man noen gang ferdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gatebil til Bodø 11. Mai!!! http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 05f6b152d5 Uffda! Trodde vi ble spart for sånt her oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Dan da!! Du har med og stille med M3'n! Kan ikke vær nå dårligere i bodø enn andre plassa! Æ bi aldri færdi, har nesten ikke tid til bilen får tia Men skulle vi ikke fått ett lite "treff" før 1 mai på acr og 11 mai med gatebil? slik at vi vet hvem hværandre er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå