S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 tja. man må vel kjøre ganske tidlig for å komme oss nedover til kl. 11? hvor lang tid bruker man fra bodø til Mo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Dere kjører forbi Fauske regner jeg med? Kan jo f.eks. møtes på Shell kl. 09? Jeg kjører iallfall hjemmefra ca. 08.30. Regn med ca. 3 timer fra Bodø. Satser på å få vasket bilen torsdag sånn at alt er klart til å kjøre fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Håpa det ikke e snø på saltfjelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Håpa det ikke e snø på saltfjelle Ikke hvis værvarselet slår til (8 grader og sol) Men jeg skal sjekke det dagen før for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hvis det er snø tror jeg ikke jeg kommer meg til Mo. skal du kjøre meg M3'n Dan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 M3'n er klar. Tok den ut fredag og byttet batteri. Tok av presenningen og den så like blank og fin som da jeg satte den inn. Sjekket motoren og under bilen og alt så veldig fint ut. Den har nok stått tørt og fint i vinter Vellykket oppstart ble det også, på andre forsøk. Har brukt helga på å kjøre inn motoren, så den er klar nå. Hadde glemt golyden og hvor bra den går, så dette blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Så du kjører sørover med den? håper det ordner seg slik at jeg kommer meg nedover denne gangen. men kjenner jeg verden rett kommer det vel opp noe som ødelegger hele driten.. dog synd jeg ikke får montert coilovers'a før treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja, kjører med M3'n. Jeg er jo spent på hvor mange det blir eller om jeg må ta turen alene igjen Lederen i Nordlandsklubben har jo en M3 CSL. Bør jo være verdt turen for å få kikke litt på den vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 skal se når vi nermer oss litt mer om jeg får muligheten jeg også, hadde vært artig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ja, kjører med M3'n. Jeg er jo spent på hvor mange det blir eller om jeg må ta turen alene igjen Lederen i Nordlandsklubben har jo en M3 CSL. Bør jo være verdt turen for å få kikke litt på den vil jeg tro Den cls'en satt jeg på med på acr, kjapp bil, men han hadde noe problemer med girkassa så vi fikk ikke testet skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Når var det? Han hadde litt problemer på det første Sommertreffet i fjor, men det løste seg. Var visst bare en bagatell. Angrer litt på at jeg ikke så bilen i aksjon. Var såpass gira på å kjøre sjøl at jeg tenkte ikke tanken engang Ifølge han selv hadde han 180 på langstrekka. Vært rått å fått med lyden på den aksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 møtes på mo først så kjører alle bimmerne på rad å rekke til cafeen på korgfjellet og prater bil og drikker kaffe jeg kjører neddåver på torsdagen, sa da kan jeg nokk legge inn en komentar på hvordan været var over saltfjellet hvis dette er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Gleder meg til 1. mai treffet på Mo! Håper det blir mange som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Haff, er plaga med bremsene på bilen min, og midt oppi andre flyttinga på en mnd nå! Må nok sund med alle calipperne og overhale ja Men er ett liiite håp får at jeg kan ta turen, om æ bærre kjør fint Dan, da skal vi kjøre sammen værtfall Nårtid regner man med og være tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 har AmCar og vårmønstring 1. Mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå