kristian olufsen Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 har AmCar og vårmønstring 1. Mai? ja det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Både Amcar og diverse motorsykkelklubber samles også på Mo i en felles vårmønstring, så det blir masse å se på. JoCCE: Det høres bra ut. Vi får se hvor mange det blir som kjører sammen Kjipt med bilen. Håper du får fiksa det tidsnok. Usikker på når det er ferdig. En gang mellom 16-18 vil jeg tro. Hvis mange drar på forskjellig tidspunkt nedover, så kan vi ordne en felles kolonne hjem istedet kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 har AmCar og vårmønstring 1. Mai? Så deg på 4 felten ikveld, så ut som venstre bakhjul var på tur av bilen? Det så værtfall ut som det ristet mye..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 uffda! det hørtes jo ikke så veldig bra ut. merkelig at jeg ikke har merket noe vibrasjon? skal gå ut og sjekke hjulbolter. hvis det ikke er bare avstand fra gummi til felgkant som ikke er helt jevn rundt hele. da kan det jo se ut som ekstrem vibrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 E det muligt å kjør på acr med bmw den 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 uffda! det hørtes jo ikke så veldig bra ut. merkelig at jeg ikke har merket noe vibrasjon? skal gå ut og sjekke hjulbolter.hvis det ikke er bare avstand fra gummi til felgkant som ikke er helt jevn rundt hele. da kan det jo se ut som ekstrem vibrasjon. Det kan selvfølgeligvis være synsbedrag, men vi 2 som var i bilen syns det så skummelt ut, framhjulet så fint ut. Merker du ikke noe risting eller vibrasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 var ute og sjekka i går kveld, og alle boltene rundtom sitter som støpt. så jeg satser på at det var et lite synsbedrag. hva slags bil var det dere kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 du hadde faktisk rett Frode. løfta opp bilen for å sjekke, og hjulet ser faktisk ut til å være på vei ut av bilen. tok det av og gjorde reint hjulnav osv. og monterte igjen, så nå ser det ihvertfall bra ut. bortsett fra at nå lager bakbremsene leven. høres ut som bremsskiva er skjev, og at klossene tar borti. faens plage. spesielt når man ikke har noen steder å skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 noen som vet av en frontfanger til e34 som selges fant en på finn men får ikke svar fra selger så æ prøva hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Er det mange.. hær så helt sikkert blir og kjøre ned til mo? den 1 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Er det mange.. hær så helt sikkert blir og kjøre ned til mo? den 1 mai. jeg skal neddåver mn jeg kjører desværre på torsdag. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 vet at ølteltet har åpningsdag på torsdagen og skal forhåpentligvis bare en LIIIITEN tur dit, men er kronasjen ankommet og været greit er jeg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 noen som vet korsen luft trykk æ ska ha på dekkan de 18t lav profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 står det ikke på b-stolpen din på førersiden da? (på ramma i bakkant - førerdør) hvis ikke, hva slags dekkbredde har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 du hadde faktisk rett Frode. løfta opp bilen for å sjekke, og hjulet ser faktisk ut til å være på vei ut av bilen.tok det av og gjorde reint hjulnav osv. og monterte igjen, så nå ser det ihvertfall bra ut. bortsett fra at nå lager bakbremsene leven. høres ut som bremsskiva er skjev, og at klossene tar borti. faens plage. spesielt når man ikke har noen steder å skru. Ja se der ja.. men det at bremsene lager lyd er oftest at hjulboltene er litt lange og at dem tar i bremsene inni tromlen. Ta av hjulboltene på nyttn og se om dem er skadet på tuppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå