S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 titta litt på de bremsene idag, og det viste seg at det var bare varmeskjoldet som tok borti bremsskiva. så det er bra nå. skal sige på statoil eller noe sånt i mårra og få tatt det andre bakhjulet. ser det vingler litt det og. litt vanskelig å skru utenfor, er jo ikke en flekk asfalt som er i water her borte. eneste, jeg forstår ikke helt åssen det kan vingle så jævlig uten at jeg merker noen verdens ting? har jo kjørt rundt 25 mil med hjulet stående sånn uten å merke noen form for vibrasjon fra hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Tja, si det.. Felgen er jo i senter selv om den beveger seg sidelengs, må vel være noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 står det ikke på b-stolpen din på førersiden da? (på ramma i bakkant - førerdør)hvis ikke, hva slags dekkbredde har du? 225/40 w92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 godt mulig. håper det blir bedre når jeg får spacere med sentrering en gang denne uka. er litt kukate å få felgene helt i senter uten å ha noe å henge de på.. noen her som veit om det finnes låsebolter i lengre utgaver? dumt å kun ha låsing på forhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 står det ikke på b-stolpen din på førersiden da? (på ramma i bakkant - førerdør)hvis ikke, hva slags dekkbredde har du? 225/40 w92 skulle vel bli bra med rundt 2.5 bar. kanskje litt i underkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Hafsmo: Kan være verdt å få sjekket senterringen på navet. Mine var pittelitt for små foran, som gjorde at rattet vibrerte litt i hastigheter over 80-90. Jeg teipet opp navet og tredde senterringen over, og vips var problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 står det ikke på b-stolpen din på førersiden da? (på ramma i bakkant - førerdør)hvis ikke, hva slags dekkbredde har du? 225/40 w92 skulle vel bli bra med rundt 2.5 bar. kanskje litt i underkant. takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hafsmo: Kan være verdt å få sjekket senterringen på navet. Mine var pittelitt for små foran, som gjorde at rattet vibrerte litt i hastigheter over 80-90. Jeg teipet opp navet og tredde senterringen over, og vips var problemet løst Har 10mm spacer bak, så felgen kommer utenfor senterringen. får nye spacere med sentrering på torsdag eller lørdag, så da håper jeg det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Jeg mente selvfølgelig at senterringene var for store i mitt forrige innlegg. Det ordner seg sikkert med nye spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Er det noen her som kjenner noen som er flinke karrosseriarbeidere? tenker da spesielt på kutting/sveising. evt. noen her som er flinke chassifolk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Kjenner til en go sveiser som jobba på rapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 så god at han kan bytte en kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 E litt skeptisk.. har bare sett han sveis eksos til bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 s.hafsmo: kjenner en, han som sveisa nye indre og utre baksjermer, bakplata, og div småting på e30'en jeg hadde, bor på værøy men går på ingeniørskola her i byen...(utdanna sveiser) skal sende PM med nr til han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Takker og bukker! skal høre om han er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå