S.Hafsmo Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hvem herfra er det som skal kjøre nedover i mårra da? tenkte jeg skulle kjøre fra byen rundt 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Jeg og,møtes på shell mørkved i 0800 tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Blir mest sannsyligvis tur til Mo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Blir mest sannsyligvis tur til Mo.. Bare og hive seg med er jo en fin dags tur:)Håper det kommer noen M biler dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 M3'n er vasket og klar. Er jo selvfølgelig støvete igjen nå . Har kjørt litt de siste dagene og må si den nye Eisenmann potta har tatt seg opp lydmessig fra i fjor. Artig å kjøre med vinduet nede og dra litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Så du drar ned imorgen tildlig du og dan?Isåfall gleder jeg meg til og få settden M3 din blir og vaske min bil når jeg er kommet til mo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 vasket min i kveld, men nå kom alle skavankene frem, så jeg håper den blir skitten igjen snart. synd jeg ikke får på de andre dekka og coilovers før treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 vasket min i kveld, men nå kom alle skavankene frem, så jeg håper den blir skitten igjen snart. synd jeg ikke får på de andre dekka og coilovers før treffet.. Ja..men du får satse på.. at du er på land til stor treffet på ACR i juni så tar vi turen dit og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Har et par skavanker i lakken jeg også, men det skal tas i sommer. Får spyle over den på Mo skulle den bli for skitten. Er bare å komme bortover å ta en titt, Nilsen Er det 4-5 stk. som skal da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Det skal jeg gjøre Vet ikke helt hvor mange som drar.. Jeg og S Hafsmo.kjører vell i 8 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Skal se om jeg ikke kan stå på fauske i 9 tia i morgen da Men om det blir tur til mo er mere usikkert, pga sliter litt med bremsene så vet ikke hvor langt jeg vil kjøre. Å jeg ikke har fått tid til og shine opp felgene mine skikkelig. Men har nettopp vaska bilen da, så oooom det blir kanon vær imorgen så. Dan, M3'n din står under duken sin igjen nå ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Det BLIR kanonvær i morra! Meldt samme været og 15-16 grader på Mo, så ingenting å lure på Jeg og madammen drar herfra rundt halv ni, så skal holde utkikk underveis. Jeg har ikke fått tid til å vaske bilen så nøye. Er mer en helgejobb det. Motorrommet fikk jeg rett og slett ikke tid til . Skal vaske vinduene innvendig og hive inn M-mattene før jeg drar. Ja, må ha duken på når den j.... måsen er på ferde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Har også mange dager med bil jobbing forran meg, så håper på pent vær så jeg kan stå ute her hjemme. Noen som skal kjøre alene til mo imorgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Får håpe dere tar masse bilder så vi får se litt vi som ikke kom oss til mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg skal knipse noen Frode:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå