Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

M3'n er vasket og klar. Er jo selvfølgelig støvete igjen nå :?. Har kjørt litt de siste dagene og må si den nye Eisenmann potta har tatt seg opp lydmessig fra i fjor. Artig å kjøre med vinduet nede og dra litt på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasket min i kveld, men nå kom alle skavankene frem, så jeg håper den blir skitten igjen snart. ;)

synd jeg ikke får på de andre dekka og coilovers før treffet..

Ja..men du får satse på.. at du er på land til stor treffet på ACR i juni :D så tar vi turen dit og 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par skavanker i lakken jeg også, men det skal tas i sommer. Får spyle over den på Mo skulle den bli for skitten.

Er bare å komme bortover å ta en titt, Nilsen :)

Er det 4-5 stk. som skal da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke kan stå på fauske i 9 tia i morgen da ;) Men om det blir tur til mo er mere usikkert, pga sliter litt med bremsene så vet ikke hvor langt jeg vil kjøre. Å jeg ikke har fått tid til og shine opp felgene mine skikkelig. Men har nettopp vaska bilen da, så oooom det blir kanon vær imorgen så.

Dan, M3'n din står under duken sin igjen nå ja?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det BLIR kanonvær i morra! Meldt samme været og 15-16 grader på Mo, så ingenting å lure på ;)

Jeg og madammen drar herfra rundt halv ni, så skal holde utkikk underveis.

Jeg har ikke fått tid til å vaske bilen så nøye. Er mer en helgejobb det. Motorrommet fikk jeg rett og slett ikke tid til :?. Skal vaske vinduene innvendig og hive inn M-mattene før jeg drar.

Ja, må ha duken på når den j.... måsen er på ferde :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...