Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Flott treff med sykt bra oppmøte :D !Både av BMW og Amcar!men litt rot med og finne fram til bmw bilene..hehe men det gikk nå bra :wink: nydelig vær med 17 + og sol!en flott tur må jeg si :D de som ikke var dær kan angre :wink: fikk sett E46 m3csl,og en fin alpina B3 8) og av amcar var det en grønn Cuda som var helt rå! blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et ganske bra treff ja. Dog litt dårlig organisert på bmw fronten. Ble så mye stress pga lunsjen at jeg fikk bare noen få bilder fra bmw "standen". Skal legge ut disse når jeg får tilgang til pc'n min.

Fant ingen fra bimmers da. Neste gang må vi få bilde av bilene til de deltakende, så man finner hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem etter 60mil på veien.. va en kanontur til Mo.. kjempe vær med mye liv.. ble litt rot med å få sammla bimmersfolke.. æ kom litt seint til shell på Mørkved.. dokker kjørte akkurat når æ kom

Pitstop i saltdal

kgf7tot7br57q5tr0dp8.jpg

63je1hqc9y4znc9v7b5a.jpg

Noe dyr som prøvde å spring fra oss..

ltdpycovk6rid5f1166c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna synd at jeg ikke kunne være med! Må lære meg å stenge av tlf til jeg har begynt å kjøre så jeg slipper maset :P

Høres ut som dere hadde en fin tur. Vi får ordne et lokalt treff sånn at vi kan bli litt kjent og ser hva slags biler vi har.

BMWCCN har jo tre treff til (inkl. ett banetreff) før Sommertreffet, så det er jo muligheter.

Kjørte dere i kolonne på vei hjem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. så da var det deg Michael, vi så både i Bodø i mårrest og på Mo rundt kl. 15? Da var det bare jeg og S.Nilsen som var igjen på bmw's område ved Mo Senteret.

var og på Fauske og kl. 9 på morran, men da fant vi bare en full fyr som ville sitte på.. ;)

Jeg kjørte ihvertfall bare med Nilsen begge veier, fant ikke noen andre som skulle samme vei..

hiver ut en par av bildene jeg fikk tatt. fikk dessverre ikke tatt nok bilder siden alle bilene var borte når vi kom tilbake etter lunsjen på Yttern.

den stakar tralla mi måtte leve i skyggen av en M3 CSL. :whatever:

p9r7dyxj6siuwbbg7ujx.jpg

nesten hele rekka.

f152mzob4vozy2zxo2or.jpg

nbdkrixmkwovkbc8ozex.jpg

Min og S.Nilsens transport.

lldtv9n8e9oo1284r3ar.jpg

Alpina B3

0qmtuuzuxnadpfvzts1p.jpg

2002 med S14 maskin ;) sleeper?

cj735ij2b0dvpwx5xyfg.jpg

har noen flere bilder fra de andre klubbene om det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som dere hadde en fin tur ja, hva tror folket om et lite lokaltreff der vi kan skryte av hverandres biler og kansje ta en burger/pølse/is bare for og bli litt kjent med hverandre?

vi snakker jo samme bilspråket så tror vi slipper såkalt pinelig taushet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som dere hadde en fin tur ja, hva tror folket om et lite lokaltreff der vi kan skryte av hverandres biler og kansje ta en burger/pølse/is bare for og bli litt kjent med hverandre?

vi snakker jo samme bilspråket så tror vi slipper såkalt pinelig taushet:P

Høres greit ut det, kan jo komme å se jeg og, men e30n min står fortsatt. Begynner å bli drit lei av å skru nå.... Vil spinne, ikke skru :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...