Dan Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg kom meg dessverre ikke avgårde. Kom noe i veien som måtte gjøres i stedet. Får ta det igjen en annen gang. Beklager hvis noen ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Tok en del bilder i dag. Slenger de ut senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Flott treff med sykt bra oppmøte !Både av BMW og Amcar!men litt rot med og finne fram til bmw bilene..hehe men det gikk nå bra nydelig vær med 17 + og sol!en flott tur må jeg si de som ikke var dær kan angre fikk sett E46 m3csl,og en fin alpina B3 og av amcar var det en grønn Cuda som var helt rå! blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 fikk vite seint igår kveld at jeg MÅTTE stå på standen til abk og reklamere for Toshiba varmepumper på boligmessa, så det var jo en strek i regninga:( men pøs på med bilder da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Det var et ganske bra treff ja. Dog litt dårlig organisert på bmw fronten. Ble så mye stress pga lunsjen at jeg fikk bare noen få bilder fra bmw "standen". Skal legge ut disse når jeg får tilgang til pc'n min. Fant ingen fra bimmers da. Neste gang må vi få bilde av bilene til de deltakende, så man finner hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Nettopp kommet hjem etter 60mil på veien.. va en kanontur til Mo.. kjempe vær med mye liv.. ble litt rot med å få sammla bimmersfolke.. æ kom litt seint til shell på Mørkved.. dokker kjørte akkurat når æ kom Pitstop i saltdal Noe dyr som prøvde å spring fra oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Forbanna synd at jeg ikke kunne være med! Må lære meg å stenge av tlf til jeg har begynt å kjøre så jeg slipper maset Høres ut som dere hadde en fin tur. Vi får ordne et lokalt treff sånn at vi kan bli litt kjent og ser hva slags biler vi har. BMWCCN har jo tre treff til (inkl. ett banetreff) før Sommertreffet, så det er jo muligheter. Kjørte dere i kolonne på vei hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Ahh.. så da var det deg Michael, vi så både i Bodø i mårrest og på Mo rundt kl. 15? Da var det bare jeg og S.Nilsen som var igjen på bmw's område ved Mo Senteret. var og på Fauske og kl. 9 på morran, men da fant vi bare en full fyr som ville sitte på.. Jeg kjørte ihvertfall bare med Nilsen begge veier, fant ikke noen andre som skulle samme vei.. hiver ut en par av bildene jeg fikk tatt. fikk dessverre ikke tatt nok bilder siden alle bilene var borte når vi kom tilbake etter lunsjen på Yttern. den stakar tralla mi måtte leve i skyggen av en M3 CSL. nesten hele rekka. Min og S.Nilsens transport. Alpina B3 2002 med S14 maskin sleeper? har noen flere bilder fra de andre klubbene om det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Møtte dokker akkurat når dokker kjørte fra shell... vis det ikke va før at æ måtte tank opp bil sku æ ha heve mæ etter dokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 så ut som dere hadde en fin tur ja, hva tror folket om et lite lokaltreff der vi kan skryte av hverandres biler og kansje ta en burger/pølse/is bare for og bli litt kjent med hverandre? vi snakker jo samme bilspråket så tror vi slipper såkalt pinelig taushet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 så ut som dere hadde en fin tur ja, hva tror folket om et lite lokaltreff der vi kan skryte av hverandres biler og kansje ta en burger/pølse/is bare for og bli litt kjent med hverandre?vi snakker jo samme bilspråket så tror vi slipper såkalt pinelig taushet:P Høres greit ut det, kan jo komme å se jeg og, men e30n min står fortsatt. Begynner å bli drit lei av å skru nå.... Vil spinne, ikke skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Flott tur var godt og få blåst bilen litt "ren" og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 ingen andre som har bilder fra treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Har masse.. men det er stort sett av samme BMW du har lagt ut har en del amcar bilder og Dere skulle jo vært i byen og grilla idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå