Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er bra veier på toppen av saltfjellet, men jaggu kom det noen stygge skrapelyder fra bakhjula når man kom i de "telehivene" på begge sier.

skulle man forresten prøvd å ordnet ett lite treff her i byen eller? syntes det hørtes bra ut det forslaget dere kom med for en side eller 2 siden.

saltfjelle for en tid til bakke

j9zhpe3qaghqhd25znd3.jpg

ncwlxwc155u1priofeby.jpg

Skrevet

Lika ikke å kjør fort over saltfjelle.. veien er før ugjevn når man kommer opp i 200km/h.. understellet begynte jo å flyt på gammel bil min (omega 3000)

Skrevet

hehe, det har jeg gjort før. med granadan. måtte plutselig opp tidlig på mårran dagen derpå. så ble jeg så opptatt av en elg oppi skogen at jeg kjørte rett av veien. :stupid:

Skrevet

Nåja. Dere hadde ingen M3 å konkurrere mot ;) Artig med litt svinger og stigninger når noen skal henge på. Da er det bare å gire ned og poff...ingen bil i bakspeilet lenger ;)

bmw vin rød: Det der er et dekk. Saltfjellet ser sånn ut: Saltfjellet.jpg

MDR85.gif

Skrevet
Nåja. Dere hadde ingen M3 å konkurrere mot ;) Artig med litt svinger og stigninger når noen skal henge på. Da er det bare å gire ned og poff...ingen bil i bakspeilet lenger ;)

bmw vin rød: Det der er et dekk. Saltfjellet ser sånn ut: Saltfjellet.jpg

MDR85.gif

hehe :wink: tror du skal slite med en 540i med manuell 8)

Skrevet
skulle man forresten prøvd å ordnet ett lite treff her i byen eller? syntes det hørtes bra ut det forslaget dere kom med for en side eller 2 siden.

Jeg er med på et treff i bodøomerådet. Er ikke så lenge til ACR sommertreff nå heller =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...