S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hehe jeg hadde fint driv forbi en viss 540i helt til jeg ble parkert fine strekker etter fauske før saltfjellet begynner fikk blåst litt rent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 er bra veier på toppen av saltfjellet, men jaggu kom det noen stygge skrapelyder fra bakhjula når man kom i de "telehivene" på begge sier.skulle man forresten prøvd å ordnet ett lite treff her i byen eller? syntes det hørtes bra ut det forslaget dere kom med for en side eller 2 siden. saltfjelle for en tid til bakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Høres skøy ut med ett treff ja er med på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, kjipern det der. Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, kjipern det der. Men må si at 520i min er sprek egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 tenkte på dekkproblemet til "bmw vin rød" men ja, jeg ble faktisk overrasket over hvor god guffe det var i 520'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hehe ja så det nå når bildet kom opp Ja må si jeg ble litt overrasket selv ESS neste når pengene er innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Lika ikke å kjør fort over saltfjelle.. veien er før ugjevn når man kommer opp i 200km/h.. understellet begynte jo å flyt på gammel bil min (omega 3000) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Før saltfjellet er best.fine strekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 gjør som meg kjør utfør veien fin og flatt mark ingen tellehiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, det har jeg gjort før. med granadan. måtte plutselig opp tidlig på mårran dagen derpå. så ble jeg så opptatt av en elg oppi skogen at jeg kjørte rett av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nåja. Dere hadde ingen M3 å konkurrere mot Artig med litt svinger og stigninger når noen skal henge på. Da er det bare å gire ned og poff...ingen bil i bakspeilet lenger bmw vin rød: Det der er et dekk. Saltfjellet ser sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nåja. Dere hadde ingen M3 å konkurrere mot Artig med litt svinger og stigninger når noen skal henge på. Da er det bare å gire ned og poff...ingen bil i bakspeilet lenger bmw vin rød: Det der er et dekk. Saltfjellet ser sånn ut: hehe tror du skal slite med en 540i med manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 skulle man forresten prøvd å ordnet ett lite treff her i byen eller? syntes det hørtes bra ut det forslaget dere kom med for en side eller 2 siden. Jeg er med på et treff i bodøomerådet. Er ikke så lenge til ACR sommertreff nå heller =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå